Eye tracking

Tohle anglické sousloví označuje původně vojenskou technologii, která měla za úkol sledovat
pohyb lidských očí. Využívá se například pro potřeby pilotů bojových letounů, avšak tato
technologie se dá využít i pro účely online marketingu.

Principu eye tracking se v online marketingu využívá z toho důvodu, aby správce webu či
webmaster věděl, kam se návštěvník nejčastěji dívá. Díky tomu je možné optimalizovat celý
obsah webu takovým způsobem, aby se návštěvník díval tam, kam je to potřeba, respektive
aby si všimnul důležitého sdělení a podobně.

Výhodou této praktiky je především efektivita, kdy je možné poměrně jednoduše zjistit, jak na
tom daná stránka je, co se týče skutečného dopadu na návštěvníky. Následné vyhodnocení a
úpravy mají proto reálný výsledek, a tak mnohdy nejde o žádné experimenty. Obrovskou
nevýhodou je však vysoká cena, která neumožňuje využívat tuto praktiku naprosto všem
odborníkům, kteří se online marketingem zabývají.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol