seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvítíme si na Vaši návštěvnost

Google Ads

Reklama je dnes zapotřebí prakticky jakémukoliv podnikání. Propagace zboží a služeb je nesporně důležitá, má-li byznys slavit úspěchy. Ovšem není reklama jako reklama, a i různá místa, kam tuto lze umístit, neskýtají stejnou naději na její skutečně pozitivní efekt.

Mezi místa, kde lze s reklamou zabodovat, patří i Google Ads. A to logicky proto, že ti, kdo hledají nějaké produkty na Googlu, mívají větší zájem o koupi toho hledaného, než ti, kdo jenom brouzdají někde jinde.

Ovšem problémem je tu to, že právě před okamžikem zmíněný fakt představuje i vyšší zájem inzerentů a tudíž i větší konkurenci, v níž se je složité prosadit. A proto je zde víc než leckde jinde potřebná optimalizace takových reklamních kampaní.

A jak zde optimalizovat? Jak postupovat, na co se soustředit a čeho se vyvarovat?

  1. Je tu třeba věnovat pozornost návštěvníkům používajícím mobilní zařízení, tedy mobilní telefony. Těch je stále více, už zaujímají více než polovinu veškerého online provozu, a je tak třeba přizpůsobit vstupní stránky i potřebám těchto uživatelů a zařízení. Protože nezobrazují-li se tyto korektně, nemá v podstatě žádoucí efekt investování do PPC reklam. Ten, kdo sem zavítá, vzápětí zklamán takovou stránku opouští. A jenom tak klesá skóre kvality. Navíc tu hrozí i to, že u rozšířené reklamy nemusí být některé její části zobrazeny, úměrně velikosti displeje, a tak je třeba mít to nejpodstatnější hned na začátku reklamního textu.
  2. Není žádoucí ani opomíjet remarketing, tedy opětovné oslovování těch, kdo už o nabídku projevili dříve zájem, ale ke konverzi už z nějakého důvodu nedošlo. Zájem tu byl projeven a je tu tudíž i větší naděje na úspěch při opakovaných nabídkách. Uživatele je tak záhodno nechávat v remarketingovém publiku ideálně dlouhou dobu, jež je u různých nabídek různá a obvykle by neměla přesáhnout dva měsíce. Během nichž je naděje na úspěch a uskutečnění transakce největší.
  3. Je třeba cílit i na zákazníky, kteří započali, ale nedokončili objednávku, kteří něco vložili do nákupního košíku, ale v tomto místě nákup předčasně ukončili.
  4. A je třeba zaměřit se i na své skóre kvality, tedy na odhad kvality daných reklam, klíčových slov a vstupních stránek a jejich vzájemné relevance. Což vede k umísťování takové dokonalé reklamy výše v SERP.

Díky tomu se reklama zde určitě vyplatí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol