Google emojis

Ohodnoťte post

Především jsou tyto znaky známé a používané na sociálních sítí Facebook, Twitter, Instagram. Ale rovněž jsou používány v rámci SEO pro další rozlišení kontextu celkového obsahu. Právě díky použitým emoji jsou jednotlivé weby viditelné a jednoduše řečeno vyniknou před ostatními. Nebylo dříve zcela přirozené je používat, nicméně není problém je dosadit a to jak do názvu stránky nebo je použít v meta description. Ten se relativně často zobrazuje jako úryvek stránky a v podstatě není vidět na vlastní stránce, tudíž nikomu emotikony nepřekáží a neruší samotný obsah. Přesto na první pohled zaujmou. Google již od roku 2018 zobrazuje některé z nich v titulcích nebo popiscích, které se objeví ve výsledcích vyhledávání – tudíž v SERPu.

Aktualizace přinesla novinky

Nová verze operačního systému je vždy spojena s něčím novým a ani rok 2021 nezůstává pozadu. Google tak představuje necelých 1 000 nových emoji, které mají nový design a jsou samozřejmě i více kompatibilní. Podstatné novinky jsou ovšem trochu jinde. Většina moderních aplikací by měla emotikony normálně zobrazit, ale přesto nelze očekávat přesně stejnou podobu absolutně všude. Mohou vypadat odlišně, přesto budou vyjadřovat stejný pocit. Rozdíly se mohou rovněž zaznamenat v textových editorech, kdy se obrázky občas mohou objevit v černobílé verzi. 

Již nebude nutná aktualizace systému

Když se objevily nové emoji, tak to bylo vždy po aktualizaci celého systému. Pak bylo celkem logické, že některé z nich nelze již zobrazit na starších verzích systému. Nyní Google přináší podstatnou novinku a změnu. Emoji se zcela osamostatňuje od aktualizace celého systému a nově jsou součástí AppCompat. Nemusíte se obávat, budou velmi dobře dostupné každému uživateli. Aktualizace emoji si bude moci provést každý a nebude závislý na aktualizaci celého systému. Nově to lze provést přes Google Play Služby.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol