Neboli Gross Rating Point je způsob měření velikosti publika, které bylo v rámci reklamy
osloveno. Tento způsob je uplatňován především u typu médií, které jsou hojně sledovány,
poslouchány nebo čtené. Může jít tedy o televizi, internetové zpravodajství, rádio nebo třeba
noviny.
Zajímavostí u této techniky je fakt, že v České republice se do měření započítávají pouze ty
osoby, které jsou starší patnácti let. Tento věk je považován za věk, kdy je člověk takzvaně
koupěschopný. Zjednodušeně řečeno, do měření jsou započítány jenom osoby, u kterých se
předpokládá reálná možnost, že si koupí určitý produkt nebo že využijí nějakou službu. GRP
jako metoda měření se využívá například při porovnání několika různých médií a jejich
efektivity v rámci konkrétní reklamní kampaně.
Co se týče výsledků měření, uplatňuje se jednotkově procentuální výsledkové zpracování, což
znamená, že když je osloveno jedno procento populace v rámci měření GRP, získá daná
reklamní kampaň jeden GPR bod.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.