Guerilla marketing

Pod tímto pojmem se skrývá poměrně netradiční způsob propagace výrobků nebo služeb, kdy
je cílem vzbudit u co největšího počtu zákazníků maximální zájem, ale přitom do propagace
zainvestovat co nejméně peněz, respektive vytvořit efektivní a úspěšnou propagaci
s omezeným finančním rozpočtem.

Guerilla marketing a jeho podstata vychází z psychologie a vlivu reklamy na lidskou
osobnost. Za pomocí konkrétních reklamních nástrojů jsou pak poznatky z psychologie
aplikovány s již zmíněným cílem na širokou veřejnost nebo třeba jenom úzkou skupinu lidí.

V každém případě se zde uplatňují kreativní nápady před bohatými rozpočty, které mají za
úkol vytvořit co nejvíce propagačního materiálu a ten pak klasickými způsoby distribuovat
mezi veřejnost. Díky tomuto zvláštnímu způsobu propagace mohou oslovit veřejnost i menší
či střední firmy, které si nemohou dovolit věnovat na reklamu a propagaci větší obnos financí.

Reklama tohoto charakteru je tedy levná, ale přitom netradiční, překvapivá či dokonce
zábavná a pozitivně laděná. Samotné aplikace pak mohou mít formu například videa
kolujícího po sociálních sítí. Z tohoto odvětví vznikl i další způsob marketingu, jako je virální
marketing, ambient marketing nebo třeba ambush marketing.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol