seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvítíme si na Vaši návštěvnost

I reklama musí být kvalitní

Zařídit si někde reklamu není nic složitého. Ovšem ne každá taková reklama vede k úspěchu. A proto by mělo být vše nejprve promyšleno do posledního detailu, aby nešlo jen o pouhou ztrátu času, zbytečně vynaloženou námahu a peníze vyhozené z okna. Štěstí by sice někdy mohlo být unavené a sednout i víme na koho, jenže spoléhat se na něco takového se v propagaci rozhodně nevyplácí.

A jak tak postupovat, aby se dostavil marketingový úspěch?

  1. Je třeba důkladně poznat to, co má být propagováno. A má na tom být nalezeno přesně to, co v reklamní kampani nejlépe zafunguje.
  2. Stejně tak je třeba zjistit i to, na co nejlépe slyší ti, na něž má reklamní kampaň cílit. Je třeba znát názory veřejnosti na dotyčný produkt či službu, je třeba znát jazyk, jenž dotyční používají, je třeba chápat jejich smýšlení i to, na co nejspíše dají. Zafunguje totiž jedině taková reklama, jež zná ty, k nimž míří.
  3. Je třeba mít na zřeteli i to, že dokonalý výtvor zpravidla nevznikne hned napoprvé. A proto je reklamní článek nejednou potřeba opakovaně přepisovat, upravovat, vypilovávat k dokonalosti. A vyplatí se ponechat si mezi jednotlivými úpravami časový odstup.
  4. Je vhodné inspirovat se klidně i u konkurence a případně využít to, co se jí osvědčilo.
  5. Je třeba vědět, pro koho má být inzerovaný výrobek určen, a tomu se musí podřídit i celá kampaň.
  6. Je záhodno připravit inzerované věci patřičnou image, a to ať už jde o její název, obal, cenu, styl výrobku a podobně, a tuto image pak používat ve všech reklamních počinech v souvislosti s tímto produktem. U ničeho by nemělo být zapomenuto na pověst výrobku kvalitního.
  7. Reklama rozhodně nesmí působit podřadným dojmem. Je-li tato taková, nezbytně se to odrazí i na pověsti toho, co je jí nabízeno.
  8. A reklamní kampaň je třeba používat, dokud je tato účinnou, dokud přináší své plody. Je škoda předčasně ukončit to, co prokazatelně přináší ovoce.

A pokud je v rámci této reklamy využit PR článek, mělo by pro něj platit, že:

  1. Je psán přirozeně, tedy autorovým jazykem, což dodává na autentičnosti a nepůsobí nepřirozeně.
  2. Je lepší volit kratší slova, věty a odstavce, jež jsou všeobecně srozumitelnější.
  3. Je třeba omezit používání cizích slov.
  4. Je záhodno zvolit ideální délku podobného sdělení.
  5. Není na škodu nechat si svůj výtvor někým důvěryhodným vylepšit.
  6. A určitě je třeba nespouštět ze zřetele, že práce kvapná je málo platná.

Jen tak vznikne něco, co prokáže inzerentovi i čtenářům dobrou službu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluningů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol