I s odkazy se to musí umět

Ohodnoťte post

Pokud jste se právě poprvé v životě nebo poprvé, kam až vaše paměť sahá, doslechli o jakémsi linkbuildingu, který umí skoro zázračně zvyšovat návštěvnost klidně kteréhokoliv webu, nepodléhejte hned iluzi, že si zjistíte, co to obnáší, mechanicky to budete provozovat a úspěchy vašeho webu budou nehynoucí, skutečně zázračné. Tak to totiž nefunguje. Tedy je samozřejmé, že linkbuilding funguje a s návštěvností skutečně pomáhá, ale chce to vědět, jak na něj. Protože skutečně kvalitní vytváření a rozmísťování odkazů, které je podstatou linkbuildingu, prokazuje dobré služby, ale něco, co jako kvalitní linkbuilding pouze vypadá, nemusí být nic platné a dokonce to může při optimalizaci pro internetové vyhledávače i škodit.

Prostě to funguje tak, že jsou na internetu porůznu rozmístěné odkazy upozorňující na dotyčný web. A jejich význam spočívá jednak v tom, že kdykoliv na ně někdo klikne, ocitne se právě na webu, na který se tu odkazuje, a jednak při posuzování webů internetovými vyhledávači, pro něž je počet a kvalita odkazů jedním z významných faktorů, podle nichž se rozhoduje o tom, co hledající veřejnost ve vyhledávačích najde a co ne.

Jenže ono nejde jenom o počet takových odkazů. Laik by se sice mohl domnívat, že mu může posloužit jakýkoliv odkaz, který na jeho nabídku upozorňuje, jenže je jasné, že tomu tak není. Záleží na tom, kde tento je, protože třeba někde v nesouvisejícím komentáři na něj nikdo neklikne. A klikne-li, pak ho stejně navštívený web skoro jistě nezaujme. Na rozdíl od toho, když se odkaz nachází třeba v kvalitním a relevantním článku na hojně navštěvovaném a dobře hodnoceném webu.

A když je příliš odkazů na místech, která jsou komukoliv lehce dostupná a neatraktivní, případně dokonce pochybná, mohou si toho vyhledávače všimnout a dokonce to trestat jako pokus o podvod. Jímž by to také bylo.

A tak je třeba si dát s linkbuildingem opravdu práci. Nebo to nechat na odbornících. Jen tak je linkbuilding skutečně pomocníkem.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol