I sociální sítě lze využít

Ohodnoťte post

Kdo by chtěl v dnešní době uspět na internetu, aniž by při tom vsadil na optimalizaci pro internetové vyhledávače, usiloval by o zdar svého díla marně. Mohl by akorát tak sledovat, jak ho předbíhají početní konkurenti a jak zůstává se svým webem klidně i naprosto stranou jakéhokoliv zájmu internetové veřejnosti. Taková už je prostě realita současného internetu, že se ti nabízející, jichž je nespočet, dokážou prosadit před konkurencí už jen s pomocí internetových vyhledávačů, které rozhodují o tom, co lidé na síti najdou a co už ne.

Jenže zavděčit se takovým vyhledávačům není rozhodně hračka. Tyto posuzují weby podle mnoha různých a určitě ne neměnných kritérií, o nichž se vlastně ani stoprocentně neví, co mezi ně spadá a jakou to má váhu. A proto je třeba dlouho zjišťovat, jak se věci mají, a pak do značné míry metodou pokusu a omylu zkoušet štěstí. S tím, že se třeba něčeho podaří dosáhnout.

Jenže amatéři obvykle žádných zázračných výsledků nedosahují. Protože nevědí to, co vědí odborníci na SEO, tedy na co vsadit a jak to udělat, aby se žádoucí efekt v podobě vyšší návštěvnosti webu dostavil.

Protože víte vy amatéři například, že se dají k oné nezbytné optimalizaci pro internetové vyhledávače využívat i sociální sítě? Možná ano. Ale možná si také myslíte, že nikoliv, protože na těchto není vlastně vytvořen pro nějaké to obchodování prostor, a k čemu tam tedy něco nabízet?

Jenže realita je taková, že se i sociální sítě dají k optimalizaci pro internetové vyhledávače využít. Protože se zde dá implementovat ledacos, co k SEO významnou měrou přispívá.

Sociální sítě jsou především místem, kde se dá ideálně propagovat. Tady se dají bez problémů a zároveň i vysoce účinně publikovat reklamy, a to jak ty nesporné, tak i ty, jež jsou do značné míry zakamuflované. Mohou se tu zveřejňovat i reklamní sdělení, jež v sobě propagační sdělení nezapřou, ale klidně i texty, v nichž je inzerce zakomponována natolik, že vůbec nebije tolik do očí, a přesto také funguje. Díky vzájemnému propojení se lidí se tu dá šířit dobré jméno firmy nebo výrobku, dá se tu i udržovat kontakt se zákazníky, dají se tu zveřejňovat různé názory a pocity. A dají se sem pochopitelně i umístit tolik důležité zpětné odkazy, jež jsou důležité i při hledání, i při posuzování webu vyhledávači. A to vše se přece počítá.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol