Když chce někdo na internetu uspět se svým webem, a je vlastně jedno, v jakém oboru chce zabodovat, potřebuje mít v první řadě dostatek návštěvníků takového webu majících zájem o to zde nabízené. A důvodem, proč mnozí provozovatelé webů neslaví úspěchy, je právě to, že je na jejich internetových stránkách návštěvníků málo a zákazníků z jejich řad ještě míň, naprosto nedostatečně.
A protože weby, a to nejen ty podnikatelské, vznikají proto, aby úspěchy slavily, je třeba nerezignovat a žádoucí návštěvnost si zajistit. Což lze zvládnout s pomocí reklamy, jež může ale vyjít draho a nemusí nakonec přinést vůbec nic, nebo s pomocí optimalizace pro internetové vyhledávače, která sice nezabere okamžitě, ale zato zajišťuje úspěchy pozvolna a jistě. A to mimo jiné i proto, že do takové optimalizace spadá i copywriting nabízející kromě obsahových i reklamní a propagační texty. A takové PR články dokážou skutečně ovlivnit nemálo uživatelů internetu k návštěvě tímto propagovaného webu a k uzavírání transakcí na tomto.
Ovšem pokud se domníváte, že je tvorba takových propagačních textů hračka, rychle na to zapomeňte. Tak jednoduché to u nich není a rozhodně se jen tak něco nedá považovat za PR článek.
Propagační články totiž musí být v první řadě už od počátku zajímavé, aby si je byl vůbec někdo ochoten přečíst. Musí jít rovněž o texty, které jsou něčím přínosné, u nichž má čtenář pocit, že mu tyto něco dají, tyto texty musí mít ideální délku, aby na jednu stranu stálo čtenářům za to se do nich začíst a na druhou stranu aby nebyly odrazující svou přehnanou délkou. Musí mít i ideální strukturu, i dobře zvolené titulky, musí být jazykově uzpůsobené té části společnosti, jíž jsou určené. A o tom, že by nemělo jít o články zkopírované odjinud, a tedy ukradené, už ani nemluvě.
Takové PR články mohou pozitivně ovlivnit jakýkoliv web a nabídku na něm. Obzvláště když se využijí i k umístění klíčových slov a zpětných odkazů. Hodí se. Ale jestli si na jejich napsání netroufáte, nechte to raději na copywriterech.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.