Jsou internetové obchody, na kterých je pomyslná tlačenice a kde nakupuje kdekdo. Pak jsou tu samozřejmě i weby, o které naopak zájem není a na kterých se tedy pomalu nic neděje. A jsou tu i weby, které sice návštěvnost mají, ale přesto svým provozovatelům zrovna moc nevynášejí. A to z různých možných důvodů. A zejména u webů, které mají návštěvnost, ale ne dostatečný obrat a zisk, je záhodno s tím něco dělat. Protože skutečnost, že má web návštěvnost, že vzbuzuje zájem, svědčí o tom, že není zbytečný a ztracený. Jen mu prostě zjevně něco chybí k dokonalosti.
A jak se postarat, aby návštěvníci na webu, na kterém se ocitají, také nakupovali? Laik by možná řekl, že by se tu měla zlevnit nebo zdokonalit nabídka. A to bývá někdy i pravda, jenže někdy to není úplná pravda, a někdy mohou ty nejdůležitější problémy vězet i v něčem docela jiném.
Ale v čem? Proč někdo zamíří do internetového obchodu, ale pak už si z něj nic neodnese a nic nezaplatí?
K vylepšením, jež by v takovém případě neměla možná chybět, patří zvýšení uživatelské přívětivosti a přehlednosti. Když je tu totiž cesta od výběru k zaplacení moc složitá, může ji leckdo jednoduše předčasně vzdát.
Problémem ale může být i nekvalitní zobrazování se webu v mobilních telefonech, s jejichž pomocí stále více lidí na internetu nakupuje.
Využití webu může někdy komplikovat i nepřehledný design nebo přebytek nepodstatných informací, nedostatek stejně jako nadbytek obrazového materiálu týkajícího se toho prodávaného.
Zákazník by tu měl mít možnost zjistit jednoduše i možnosti a podmínky doručení toho zde objednaného, měl by mít i možnost zjistit si z recenzí dřívějších kupujících důvěryhodnost prodávajícího a jeho nabídky. Takže je třeba napravit to, co tu kdo kdy v minulosti kritizoval.
A určitě je ideální, když se tu nemusí kupující nezbytně registrovat. Protože ne každý se chce do nějakého obchodu vracet. A než aby ztrácel čas registrací, nejednou neuzavře ani jedinou transakci, o kterou by tu stál. A to by byla chyba.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.