Podnikání na internetu si žádá, aby měl ten, kdo se mu hodlá věnovat, svůj vlastní web. A jak je všem znalým této problematiky známo, nemělo by jít v žádném případě o web ledajaký. I když může každý takový výtvor hypoteticky něčím prospět, je efekt nekvalitních webů sporný a minimální. Protože něčeho takového už je internet plný a není tedy pravděpodobné, že by něco nekvalitního internetovou veřejnost zaujalo.
Kdo chce na síti uspět, potřebuje něco lepšího, dokonalejšího, něco, co převyšuje konkurenci a boduje mimo jiné i v internetových vyhledávačích. Protože nejde jen o pěkný design, interaktivní prvky a zajímavé texty, jde i o přilákání nových a udržení stávajících zákazníků.
Takové kvalitní weby vyžadují především základní analýzu oboru, konkurence a klíčových slov, aby se stal podnikatel se svým prodejním procesem unikátním a atraktivním pro uživatele.
A jak takový proces vzniku oné jedinečné internetové prezentace, která v konečném důsledku přinese třeba i netušené možnosti, vypadá?
V první řadě je nezbytné stanovit si cíle, jichž má být dosaženo. Pachtit se za něčím a nevědět za čím by logicky těžko přineslo žádoucí výsledek. A následně je nezbytné vypracovat konkrétní technický úkol, analyzovat obor, kterému se má onen budoucí web věnovat.
Teprve poté lze přistoupit k vytvoření designového návrhu a struktury webu a k napsání textů, jež budou na onen web umístěny, případně k provedení změn, jež si objednavatel takového webu žádá.
A je logické, že je dokonalý web provázen i během svého fungování nepřetržitou podporou a prováděné práce jsou odevzdávány ve smluvně dohodnutých termínech. Tento musí být vhodný ke spuštění na jakémkoliv zařízení, musí se dostatečně rychle načítat, musí být zajištěna základní optimalizace webu a třeba i PPC reklama, je-li tato žádoucí.
A je logické, že to není zadarmo. Ovšem za ten výsledek to stojí a škudlení by v tomto případě bylo šetřením na nesprávném místě.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.