Interní odkazy mají velký význam

Ohodnoťte post

Každý obchodní web je pochopitelně tvořen mnoha stránkami. A když tu má pak někdo nakupovat, je potřeba, aby se takový web optimalizoval a dostal se tak co nejefektivněji k hledající internetové veřejnosti. Ovšem to není ještě všechno. Prolinkované, tedy interními odkazy pospojované, musí být i jednotlivé stránky takového webu. To aby bylo možné dostat se co nejsnáze z jedné na druhou, dejme tomu z homepage na některou ze stránek s konkrétní nabídkou. Protože tento postup aplikují nejprve roboty vyhledávačů, když shromažďují data z jednotlivých stránek webu, a později samozřejmě i zákazníci, kteří potřebují najít nejprve obchod a pak je zajímající jednotlivé nabídky co nejsnáze.

Interní odkazy tedy tím, že propojují jednotlivé stránky a tím usnadňují pohyb mezi nimi, pozitivně ovlivňují i ekonomické výsledky provozovatelů takových webů. Ale jakkoliv je vytváření takových interních odkazů snadné, protože si je člověk ukládá na vlastní stránky, u nichž si rozhoduje o čemkoliv sám, není to zase až taková banalita. A kdyby interní odkazy nebyly takové, jaké by měly být, mohly by namísto prospěšnosti i škodit.

Výhodou interních odkazů je skutečnost, že tyto vytvářejí vnitřní strukturu webu a zlepšují konverze. Protože se s jejich pomocí pohybují zákazníci po webu dokonaleji, efektivněji a déle. A tyto odkazy pomáhají dosáhnout lepších výsledků při optimalizaci pro internetové vyhledávače, jakkoliv je jejich význam menší než u odkazů externích, tedy těch umístěných na cizích webech.

A s jakými interními odkazy se lze na internetových stránkách setkat? Jedny se nacházejí v navigačním menu, a ty jsou běžné a nepostradatelné. Další pak mohou být například v zápatí stránky, lze tu narazit na kontextové odkazy v textu, drobečkovou navigaci v horní části stránky nebo odkazy v podobě různých obrázků. A ať jsou tyto jakékoliv, mohou při správném využití nabízet neocenitelnou pomoc.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol