Jak komunikovat s potenciálními zákazníky?

Ohodnoťte post

Kamenné obchody mají alespoň tu jistotu, že nemají-li příliš silné konkurenty v sousedství, udrží si nejspíše přízeň místních zákazníků. Lidé z jejich okolí jimi vezmou zavděk, než by se plahočili někam daleko za jinými nabídkami. Jenže to na internetu neplatí. Na internetu je to pomyslně odevšad stejně daleko, a proto si může internetová veřejnost vybírat bez problémů z nabídek z nejrůznějších koutů světa. A také tak činí.

Pro obchodníky to tedy představuje potřebu zajistit si zájem potenciálních zákazníků a ani následně o tento nepřijít. A nepřijde se o něj často jedině tehdy, když se optimalizuje pro internetové vyhledávače, aby byl konkrétní obchod lidem stále dostatečně na očích, a když se tento i žádoucím způsobem připomíná.

A jak se dá připomínat? Třeba i e-mailovým marketingem. Ten totiž umožňuje při správném využití bezprostřední kontakt nabízejícího s jeho možnými klienty, a vybudování si pozitivního vztahu je tu skutečně nad zlato. Třeba i proto, že bývá kvalitní marketing činností s vysokou mírou návratnosti investic. Co se do něj investuje, to se mnohonásobně vrátí.

Díky e-mailovému marketingu si lze prostě udržet zákazníky, zvýšit prodej a získat i často užitečnou zpětnou vazbu od klientů. Protože dostanou-li lidé v příhodném okamžiku žádoucí nabídku, využijí ji daleko spíše, než aby tuto hledali u někoho jiného, a jsou-li s nabídkou a reakcemi prodávajícího spokojeni, budou se sem vracet. Nezapomenou-li, kam se vracet, v čemž e-mailing prokazuje také cennou službu.

Zpětná reakce od zákazníků pak rovněž dává obchodníkům možnost upravovat svou nabídku v závislosti na jejich požadavcích a zůstat tak v kurzu.

Aby byl e-mailový marketing co nejúspěšnější, je záhodno mít seznam kontaktů na zákazníky, který lze získat nejsnáze jejich registrací na webu výměnou třeba za určitou slevovou nabídku. A ještě výhodnější je si tento seznam rozčlenit podle zájmu skupin zákazníků, jež se budou následně specificky oslovovat. Protože čím vhodnější nabídku dostane člověk až pod nos, tím spíše ji využije. A to je v konkurenčním prostředí internetu mimořádně důležité.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol