Jak na copywriting

5/5 - (6 votes)

Co se týká psaní s cílem ovlivnit jím výsledky optimalizace pro internetové vyhledávače, má toto své logické zákonitosti. Nelze tu spoléhat na to, že se vyplodí jakýkoliv text a tím bude dosaženo kýženého výsledku. To ani není možné. A proto je třeba tvořit tak, aby to přinášelo kýžený efekt. A jak se mění publikum, tak je třeba uzpůsobovat i vše, co je pro toto psáno.

V copywritingu jsou tak záležitosti, jež zůstávají stabilní a neměnné, ale dochází i k posunům, jež mají zajistit, že budou podobné texty ideálně odpovídat zejména těm, jimž jsou primárně určeny.

Traduje se například, že není vhodné používat knižní a zastaralé výrazy, jež už novodobou generaci nepřitahují. A kus pravdy na tom určitě je. Ovšem vhodné zařazování takto neobvyklých slov nemusí být nezbytně na škodu. Tato dokážou i ozvláštnit text a třeba i ‚probudit‘ z letargie někoho, kdo to napsané jen letmo přehlíží svým zrakem. O tom, že něco podobného učiní text unikátním a tedy zájem vzbuzujícím, ani nemluvě.

Je ovšem pochopitelné, že se to s neobvyklými nebo zastaralými výrazy nesmí přehánět. Ve velkém počtu by něco takového mohlo od čtení naopak odrazovat, protože by to komplikovalo srozumitelnost a žádalo soustředění, přemýšlení a konec konců i rozhled, který není všem typický.

Dále je třeba potřeba používat vhodně dlouhé věty, respektive souvětí. Příliš krátká, třeba i pouze jednoslovná sdělení, totiž mohou tříštit text a vést k problémům s jeho pochopením, a dlouhá souvětí mohou mít naopak ten následek, že ‚se v nich čtenář ztratí‘. A proto je třeba volit raději kratší větné úseky, jež jsou srozumitelné i těm, kdo nejsou zrovna sečtělými osobami. Ovšem vždy s ohledem na potřeby, jichž se má dosáhnout, nebrat to jako nějaké dogma.

Zkrátka a dobře je třeba ctít pravidla copywritingu, aby tento účinkoval. Ale zároveň není vůbec na škodu je občas i porušit, aby se obsah vhodně ozvláštnil. Protože ani copywriter, ani jeho čtenář nejsou stroje. Mají i svůj kulturní přehled, i svou úroveň, i své pocity a individuální potřeby. A na ty je třeba zapůsobit. Třeba i něčím, co není zase až tak obvyklé. A právě proto to vzbudí pozornost.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol