Když už se má webům na internetu dařit a když se s jejich pomocí má dosahovat požadovaných výsledků, neobejdou se tyto ani bez dost kvalitních a konkrétním požadavkům vyhovujících textů. Ano, na webech se musí ledacos sdělovat i v písemné formě, podobu textu mívají i propagační sdělení, a proto si tu na své často přijdou i copywriteři. Tedy lidé, kteří dokážou na rozdíl od většiny našinců psát kvalitně a navrch přesně tak, jak si to žádá i optimalizace pro internetové vyhledávače, SEO.
K čemu nám copywriteři a jejich práce, tedy copywriting, jsou? V první řadě k tomu, aby se návštěvníkům webů dostávalo vždy potřebných informací, a to v náležité kvalitě. Aby tu bylo vše napsáno čtivě a kvalitně, aby tu nebyly texty stěží srozumitelné až nepochopitelné, ale takové, do jakých je radost se začíst. A je pochopitelné, že musí podobné texty odpovídat i tomu, co od nich očekávají internetové vyhledávače, aby v nich byla optimálně zakomponována požadovaná klíčová slova nebo vloženy zpětné odkazy…
Je toho vlastně mnoho, co se od textů ne internetových webech očekává. A proto je copywriting často nadmíru důležitý. Vždyť k čemu by byl text, který by už od počátku nikoho nezaujal? K ničemu. Nikdo by ho nepřečet a nedozvěděl se tak to, co se má podle záměrů toho prezentujícího se vědět. K čemu by byl text, který by nebyl unikátní? Nikdo by ho nečetl, kdyby už dávno věděl, co se v něm dozví. K čemu by byl natolik pravopisně a slohově nedokonalý text, který by spíše odpuzoval, než aby lákal? Nestálo by to za nic a výsledku by se nedosáhlo, ať už by byl tento jakýkoliv.
A tak se nemůže stát úspěšným copywriterem nikdo, kdo nerozumí svému ‚řemeslu‘. Kdo neumí podat to, co má, tak, aby to každý čtenář pochopil, kde neumí využívat ideální slovní zásobu a třeba ignoruje i grafickou stránku svého díla, ten tu neuspěje. Stejně jako neuspěje provozovatel nějakého webu, který vsadí na své mizivé schopnosti.
A proto si ti, kdo chtějí něco na svůj web napsat, musí vybrat toho, kdo je skutečně schopným autorem. Jedině tak se s obsahovými nebo PR články uspěje. U čtenářů stejně jako u internetových vyhledávačů.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.