Jak na copywriting?

Ohodnoťte post

Lidé, kteří nerozumí optimalizaci pro internetové vyhledávače nebo copywritingu, případně obojímu zároveň, by mohli mít pochyby o tom, zda je copywriting skutečně tak významný pro optimalizaci, když jde v jeho případě vlastně jenom o psaní nějakých textů, zatímco SEO usiluje o dosažení co nejlepšího umístění odkazu určitého webu v internetových vyhledávačích. Ale věřte, že k sobě obojí skutečně patří. A byť by mohl existovat copywriting bez optimalizace pro internetové vyhledávače a naopak, bylo by to jednoznačně ke škodě věci.

Vždyť si to stačí jenom představit. Zaujal by něčí podnikatelský web veřejnost, a tedy potenciální zákazníky, kdyby na něm nebylo vůbec nic napsáno, kdyby se tento omezoval jenom na obrázky, fotografie, grafy, videa a podobně? Možná by to fungovalo u nějakých pornostránek, kam lidé nemíří proto, aby si zde četli, ale jinde by to byl propadák. A to už ani nemluvím o významu propagačních článků, které mají za úkol lidi na určitý web lákat a jejichž potenciál by v případě jejich nevyužití scházel.

Ovšem vzhledem k tomu, že jde v podobném případě u copywritingu o vytváření marketingových textů, které mají za úkol zvýšit prodej výrobků nebo služeb, nesmí se podceňovat kvalita takových textů, a tedy i copywriterů. Protože marketingové texty musí být odborně dokonalé, musí zde být využita správná terminologie, musí sem být zasazen optimální počet správně zvolených klíčových slov a současně musí jít o texty čtivé a zamýšleného cíle dosahující. S čímž si poradí jenom takoví copywriteři, kteří nejen ovládají gramatiku, ale umí i pracovat s principy SEO, umí se vcítit do potřeb zákazníků, jsou tvořiví, ale i zodpovědní.

A tak je rozhodně lepší vyhnout se druhořadým nebo i vysloveně podřadným nabídkám, třeba těm za strany studentů či žen na mateřské dovolené. Nic proti nim, ale právě tito lidé obvykle dokáží zaujmout jenom nižší cenou. Ovšem nenabízejí, jak se říká, za málo peněz hodně muziky. A v SEO nejde o kvantitu, ale o kvalitu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol