Jak na e-mailing?

Ohodnoťte post

Ti, kdo se aktivně věnují optimalizaci pro internetové vyhledávače, už vědí, že k takové optimalizaci patří nejen linkbuilding, copywriting, hledání vhodných klíčových slov, propagace a podobně, ale že se k takové SEO často neodmyslitelně pojí i e-mailing. U kterého si jistě i naprostý laik snadno domyslí, oč jde. Protože má-li optimalizace pro internetové vyhledávače přilákávat na web nové návštěvníky a pomáhat tu udržovat i ty stávající, musí s těmito být provozovatel optimalizovaného webu v setrvalém kontaktu. A pojem e-mail je natolik známý, že si každý snadno přeloží i e-mailing a pochopí jeho smysl. Jímž je právě korespondence (samozřejmě ta elektronická) mezi tím nabízejícím a jeho potenciálními klienty.

Takové e-maily mohou významnou měrou přispívat i k získávání i k udržování si zákazníků. A to právě proto, že jsou tito oslovováni a tím se buduje mezi nimi a podnikatelem vlastnícím web jisté pouto.

Ovšem je pochopitelné, že e-maily mohou nejen sbližovat, ale také obtěžovat a vzbuzovat nevoli. A proto by si měl každý internetový podnikatel, který se rozhodne e-mailing využívat, vytvořit především databázi těch, kdo jeho nabídky uvítají nebo přinejmenším nebudou zavrhovat.

A tak je prostě třeba vědět, kdo má o nabídku daného webu zájem, a je určitě prospěšné i to, když podnikatel o takovém potenciálním zákazníkovi co nejvíc ví. Protože pak mu může zasílat individuální nabídky, jež míří přesně do černého a jež vzbudí velice pravděpodobně zájem.

Ale nemusí jít nezbytně jen o nabídky. E-mailing je i ideálním způsobem, jak se připomínat dřívějším zákazníkům. A také může jít o metodu, jak zjišťovat, oč by ti oslovení vlastně stáli, na což pak může navázat personifikovaná unikátní nabídka. Ovšem u takového zjišťování zájmu je třeba mít se pochopitelně také do jisté míry na pozoru. Protože i dřívější a stálý zákazník, který by mohl ochotně e-maily přijímat a žádoucně na ně reagovat, může zařadit zpátečku, pokud má pocit, že je e-maily vysloveně ‚kamenován‘. A e-mailing není od toho, aby zákazníky odpuzovat. Ten má přesně opačné poslání.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol