seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvítíme si na Vaši návštěvnost

Jak na linkbuilding?

Na internetu je nepřeberné množství různých publikovaných materiálů. Je jich tam tolik, že je naprosto nepravděpodobné, že by někdo někam trefil zcela vědomě, že by měl představu o tom, o který web stojí, a přesně takový bez cizí pomoci i našel. A je tedy v zájmu provozovatelů webů ukázat těm, kdo by o jejich prezentace měli nebo mohli mít zájem, cestu, jak se k nim dostat.

Takovým ukázáním cesty, kudy se dostat k žádoucímu cíli na internetu, jsou – jak všichni, kdo jsou v obraze, vědí – zpětné odkazy. Ty se rozmísťují na cizí internetové stránky s úmyslem zaujmout jimi návštěvníky oněch cizích webů a přivést je odsud k sobě.

Stačí mít odkaz směřující na svůj web na cizím webu a pak čekat, až na něj někdo klikne a tím se ocitne tam, kde by snad měl být. Jenže jakkoliv je toto zdánlivou banalitou, zase až tak jednoduché to není. Protože ne každý majitel internetové stránky svolí, aby se na jeho díle propagoval jen tak někdo jiný, ne každé umístění takového zpětného odkazu je i žádoucí. A proto je třeba mít vždy na paměti, že je třeba se dohodnout. A to lze učinit různě.

  1. Takové umístění odkazu se dá u nějakého majitele jiného webu zaplatit
  2. Lze se dohodnout na vzájemné výměně propagace, dejme tomu v podobě článku za odkaz.
  3. Lze u majitele jiného webu nalézt nefunkční odkaz a dohodnout se na tom, aby tento směřoval na web nového zájemce.
  4. Lze tvořit obsahový materiál pro cizí web a do toho si smět na oplátku vložit svůj odkaz.
  5. Využít lze i diskuse na webech, pokud se nejedná o spamovou záležitost.

Je to docela efektivní způsob, jak pro svůj web zajistit nové návštěvníky. Ovšem jedná se také obvykle o záležitost finančně nebo časově náročnou. Protože placené umístění odkazů na atraktivních webech něco stojí, a najít si na internetu bezplatné alternativy manuálně a využívat tyto zabere moře času. A proto se obvykle hodí pomoc zvaná linkbuilding, při níž to za majitele webu udělají odborníci.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol