Jak na lokální SEO?

5/5 - (1 vote)

Když se optimalizuje pro internetové vyhledávače, jde o to, aby byl odkaz na web co nejlépe umístěný v internetových vyhledávačích a web měl tím pádem zajištěnou co nejvyšší návštěvnost. A když se optimalizuje lokálně, jde vlastně o totéž, pouze s tím rozdílem, že jde o to, aby byl takový web dokonale vidět jenom někde. Obvykle tam, kde ten, kdo daný web provozuje, působí, kam až dosahuje jeho činnost. Protože ne každý podniká v celosvětovém měřítku.

Lokální SEO tak pomáhá firmě vyniknout tam, kde si to tato přeje, v dané oblasti, bez nutnosti být úspěšnou zároveň i v oblastech jiných, už nezajímavých.

Když má být takový web regionálně nebo místně úspěšný, mělo by se na to myslet už od počátku. A měl by tu tak být takový obsah, který se právě ve zvolených místech jeví být nejdokonalejším. Což může obnášet jak texty, tak i obrázky, videa, příspěvky na blogu a podobně. Tento obsah by měl určitě místní uživatele internetu zajímat, měl by je oslovovat a přimět k žádoucí akci. A samozřejmě se to tu neobejde ani bez takových klíčových slov, jež jsou v daném případě nejžádoucnější.

Ovšem webu by neměli rozumět jenom jeho návštěvníci, ale i internetové vyhledávače. A proto je potřeba vytvořit zde takové interní odkazy, díky nim se třeba Google na takovém webu dokonale vyzná a dostane se vždy na relevantní místa takového webu. A pokud jde o odkazy externí, ty by měly daný web propojovat především s dalšími lokálními podniky a institucemi, jež kromě lokálního zaměření také dodají webu důvěryhodnost. Údaje o firmě by se pak měly objevovat i v jiných lokálních zdrojích, třeba v adresářích firem, což zvyšuje důvěryhodnost webu pro Google.

A je pochopitelně také žádoucí neustále sledovat změny vyhledávacích algoritmů vyhledávačů, které se mohou na hodnocení webu podepisovat a na které je tedy záhodno pružně reagovat.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (1 vote)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol