Jak na vyšší návštěvnost?

Ohodnoťte post

Pro úspěchy v internetovém podnikání je nutné něco dělat, ty jen tak samy od sebe nepřicházejí. A jak se tyto zajišťují v případě, že má některý z internetových podnikatelů problémy související s nízkou návštěvností na jeho webu? Obvykle buď formou optimalizace pro internetové vyhledávače nebo PPC reklamy, případně obojím současně. Protože obě tyto možnosti skýtají naději, že webu vzroste návštěvnost a tím pádem i na této závisející zisky.

A tak se využívá jak PPC reklama, tak i obsahový marketing. A jak by to tu mělo vypadat, aby se dosáhlo maximálního efektu?

Pokud jde o obsahový marketing, je tento nesporně důležitý. Protože k čemu by byla i ta skutečně efektivní reklama, přivádějící dostatek návštěvníků, kdyby tu ti, kdo na daný web zamíří, nenalezli žádoucí obsah? K ničemu. Návštěvnost by tu byla, ale žádné výhody by z ní neplynuly.

Ovšem zrovna tak je důležitá i dokonalá reklama, protože bez té by nebyl ani ten nejdokonalejší obsah nabízejícího se webu k ničemu. Co by nikdo nenašel, to by nemělo smysl své existence.

A tak by měl být na webu vytvořen obsah odpovídající požadavkům a potřebám cílové skupiny, na niž je takový web zaměřen, je třeba tu akceptovat zájmy těchto lidí i to, co u nich zaboduje, jako jsou vhodná slovní zásoba či obrázky.

Když je tu pak vytvořen dost kvalitní obsah, daleko lépe se propaguje, tedy využívá PPC reklama. Protože tato reklama často využívá kombinaci obrázků, videí a textu k dosažení žádoucí odezvy. A čím je dokonalejší a rozsáhlejší obsah webu, tím lépe se tento využívá PPC reklama na sociálních sítích a ve vyhledávačích. A tím snazší je i SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože weby s více stránkami mívají obvykle lepší umístění ve výsledcích vyhledávání, a tak přijde třeba i blog vhod. Třeba i tím, že se na něm dají popsat výhody toho nabízeného a tím si získat vztah s cílovou skupinou.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol