Jak na využití e-mailů?

E-maily, které my lidé dostáváme, jsou různé. Když nám píší ti, které známe a které máme rádi, je to vesměs potěšující, protože nám tito obvykle sdělují něco, co pro nás je nebo aspoň může být relevantní.

Jenže ne všechny e-maily jsou takové. Kromě nich nám přichází i tu více a tu méně nežádaná pošta, u které už tomu bývá jinak. Někdy se tomu říká spam, což je bohapusté obtěžování něčím, co nás nezajímá nebo zajímá čistě náhodou, a někdy jde dokonce i něco nežádoucího, jako je phishing, motivovaný snahou nás poškodit a polepšit si na náš úkor, případně rozesílání virů a jiného škodlivého obsahu.

Ale svět není jenom černobílý. A tak je i u e-mailů i něco uprostřed, něco mezi těmi výše zmíněnými typy e-mailové komunikace. A tím je to, co spadá pod pojem e-mailing.

E-mailing je vlastně počínání využívané mnohými různými podnikateli na internetu. I když nás tito oslovují podobnou formou nejednou zbytečně, a někdy nám tím mohou lézt i na nervy, není to počínání apriori škodlivé, ba může to být svým způsobem i žádoucí. A to nejen pro nás, ale právě i pro odesílatele.

E-mailing je totiž provozován se souhlasem těch, na které cílí, respektive těmito může být u solidních firem zrušen, když adresátům vadí. A tento je provozován proto, aby si podnikatelé udržovali kontakt s těmi, o něž mají zájem. Někdy se tedy tímto způsobem oslovují zákazníci, kteří v minulosti u někoho nakoupili, případně ti, kdo o něco projevovali zájem, ale nakonec zájem nedotáhli až k nákupu, a někdy také ti, kdo si podobné zasílání z nějakého důvodu přáli či s ním souhlasili nebo by mohli mít odůvodněný zájem.

E-mailing tedy představuje ideální formu propagace a reklamy. Protože nestřílí naslepo, oslovuje jenom ty, kdo by mohli mít skutečný zájem o danou nabídku. A tím podnikatelé neztrácejí na internetu zbytečně čas a nejsou ani tak negativně vnímáni, jako rozesílatelé spamu.

A tak je vhodné využívat i podobné reklamní kampaně. A to nejlépe ty poskytované profesionály typu Emailing Comerto, dokonalé od začátku až do konce. Protože každé prosazení se na internetu je pro podnikatele důležité.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post