Jak na web?

Když má web nějaké firmy posloužit svému účelu, je potřeba, aby byl právě takový, jak si to konkrétní situace žádá. Protože jsou prezentace, jež jsou z pohledu těch, jimž jsou určeny, dokonalé, jsou tu ty, jež alespoň nějak splní svůj účel, a pak existují i ty, jež namísto přitahování zájmu spíše odrazují, pokud o ně tedy vůbec je projeven zájem.

Je tedy jasné, že to chce mít ideálně vypadající a fungující web. Jenže co to znamená? Jak má zrovna takový web vypadat?

Předně je třeba, aby z toho, co je na onom webu zveřejněné, jasně vyplývalo, co se tu klientům nabízí, na co se tento web specializuje a v čem je lepší než konkurenční nabídky.

Žádoucí je i to, aby zde byly k nalezení odpovědi na předpokládané otázky, jež si budou návštěvníci při prohlížení této internetové prezentace klást.

Dále je třeba takový web optimalizovat pro internetové vyhledávače, aby tato nabídka předčila ostatní a přišla hledajícím lidem na oči nejlépe ještě dříve, než tito vezmou zavděk něčím jiným.

Žádoucí je mít tu domovskou stránku, na níž lze nalézt o zdejší nabídce všeobecný přehled, dále stránku, na níž se popíše ten, kdo tento web pro svoji činnost provozuje. Chybět nesmí pochopitelně ani prostor, kde hosté objeví konkrétní nabídky, kde se dostatečně zevrubně popíší nabízené služby, a to na jedné nebo několika tematicky sjednocených stránkách či podstránkách.

Nesmí chybět ani stránka s kontakty na poskytovatele zde zveřejněných služeb, nejlépe i s takovými údaji, jako jsou otevírací doba, odkazy na používané sociální sítě či vyznačení provozovny na mapě.

A web je žádoucí mít takový, aby ho bylo možné otevřít a číst nejen v počítačích, ale i v chytrých telefonech, jež jsou dnes už často využívány ke sledování internetu, protože jde o významnou část potenciálních zákazníků, jež by nekvalitní zobrazení dost pravděpodobně odradilo.

A když se to vše optimalizuje a propaguje, je úspěch na dosah ruky.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post