Jak na zpětné odkazy?

Jestli si myslíte, že si pořídíte svoje internetové stránky a tím vzbudíte zájem celého světa o svoji maličkost, klidně na to rovnou zapomeňte. Ne proto, že byste se snad nedokázali na internetu prezentovat, ale proto, že je hodně pravděpodobné, že něčím podobným ještě díru do světa neuděláte. Ne že by snad nějaké podobné výtvory nikoho nezajímaly, ale lidé si na ně na internetu obvykle vůbec nedokážou najít cestu. A když se něco nedá najít, pochopitelně to nemůže mít ani požadovaný efekt.

A jak na této tristní situaci něco změnit? Zřejmě jedině tak, že se vsadí na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Protože to bývá obvykle to jediné řešení, které skutečně zabere. Které zlepšením pozice odkazu směřujícího na určitý internetový web ve vyhledávačích zajistí, že se bude dotyčný web těšit požadované a nezbytné návštěvnosti.

A když se tu bavíme o optimalizaci, pak určitě musíme zmínit i činnost zvanou linkbuilding. Tedy vytváření zpětných odkazů. Protože ty slouží primárně k tomu, aby na určitý web přivedly návštěvníky z jiných webů, a jen tak mimochodem ovlivňují i pozici odkazu na daný web ve vyhledávačích. A proto jsou důležité.

A jak si takové odkazy zajistit?

Lze je pochopitelně mechanicky ukládat kamkoliv, kam to jenom na internetu jde. Ovšem to je často spíš na škodu než k užitku, protože odkazy vytvářené jako spam nemají přílišnou relevantnost a někdy za ně může být jejich uživatel i potrestán, pokud je takový jeho podvod odhalen.

Lepší je dostat takové odkazy na optimální pozice na důvěryhodných, relevantních a dostatečně navštěvovaných webech. Takové odkazy fungují a mají i svou váhu. Jenže je logické, že se nezískávají snadno. Že si jen tak někdo, kdo vytvořil kvalitní web, nenechá na tento uložit zpětné odkazy jen tak od někoho. A tak se za takové kvalitní odkazy někdy docela banálně platí, někdy se tyto vyměňují, někdy se tyto vkládají do publikovaných textů a někdy i do katalogů, komentářů a podobně. A když to vyjde, zajistí si majitel webu těmito potřebné návštěvníky svého webu.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post