Jak nabízet restauraci?

Ohodnoťte post

I když jsou na tom restaurace v poslední době špatně, protože je jejich provoz zakazován nebo přinejmenším omezován v souvislosti s protipandemickými opatřeními, nesmí jejich majitelé rezignovat a musí se postarat o to, aby právě jejich podniky neunikaly veřejnosti, jež se pohybuje na internetu. Dnes už se totiž nedá spoléhat jenom na lákání hostů v podobě nějakých těch letáčkových kampaní a jednoduchých vývěsek, dnes to chce i kvalitní internetovou prezentaci.

Ovšem je nasnadě, že ne každý z marketingových kanálů zafunguje stejně účinně, a vzhledem k silné konkurenci tu tak není záhodno pochybit.

Úspěšná restaurace potřebuje strategickou marketingovou kampaň, jež ji propojí s jejím publikem. A je tedy třeba vědět, co a komu tu nabídnout, a vybudovat si tu tak s veřejností trvalý vztah. Což obnáší potřebu vědět, kdo má být potenciálními oslovenými zákazníky.

Na takovém restauračním webu by tak určitě neměl chybět pravidelně obměňovaný jídelní lístek se všemi relevantními informacemi a pochopitelně i dokonalými fotografiemi, a to jak pokrmů, tak třeba i restauračních exteriérů a interiérů.

Užitečné je i zřízení blogu, s jehož pomocí lze jak lákat nové zájemce, tak i upevňovat pouto s těmi dosavadními a do jisté míry ovlivňovat i pozici webu v internetových vyhledávačích. Takový blog může obsahovat dejme tomu recepty šéfkuchaře, historii podniku, diety a podobně.

Pak je záhodno nespoléhat se pouze na web, ale využít i sociální sítě, na nichž je v tomto ohledu značný potenciál. Protože zde uživatelé mohou odvést za majitele propagované restaurace nemalý kus marketingové práce. Zde se šíří informace rychle a dokážou ovlivnit kontakty spokojených zákazníků.

A rozhodně není na škodu ani e-mailový marketing, v jehož rámci lze rozesílat nejrůznější newslettery či jiné nabídky.

A to vše může být byznysu ku prospěchu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol