Jak nesejít z očí

Ohodnoťte post

Podnikatelé mající na internetu své weby, usilují naprosto samozřejmě o to, aby zde měli dostatek návštěvníků, z nichž by se mohli potenciálně stát jejich zákazníci. A tudíž naprosto samozřejmě usilují o to, aby se odkazy na jejich weby zobrazovaly v internetových vyhledávačích na co nejideálnějších místech.

A co takové umístění může pozitivně ovlivnit? V zásadě jsou to dvě věci:

V obou případech se jedná o způsob, jak dostat odkaz na určitý web do čela žebříčku všech nalezených relevantních odkazů. Ovšem každý z těchto způsobů má svá specifika, svá plus i mínus.

Pokud se tu budeme bavit o optimalizaci, není zde nikdy docela jisté dosažení toho nejideálnějšího umístění ve vyhledávačích. Vždy tu jde pouze o to, nakolik odpovídá web požadavkům konkrétního internetového vyhledávače, a protože se podmínky mění, dokonalost prakticky není možná, a navíc usiluje o totéž mnoho webů, není jisté, že se nějaký web stoprocentně propracuje až na samotný vrchol, tam, kde ho každý na internetu hledající člověk najde. A jako by ani to nestačilo, navíc je SEO i dlouhodobou záležitostí, která se neprojeví hned, když si člověk usmyslí se svým webem uspět, která se projeví až s určitým odstupem času, v horizontu měsíců nebo třeba i let. U čehož je útěchou jedině to, že pak dosažené výsledky nemizí, jakmile se optimalizace případně přeruší, že se dosažený výsledek setrvačností drží po ještě další určitou dobu.

PPC reklama je pak v mnoha ohledech zdánlivě dokonalejší. Za tu si stačí jenom zaplatit a rázem je zaručené, že se tato ocitne ve vyhledávačích na přední pozici, hezky všem na očích. Ovšem i zde jsou nedostatky. A to v zásadě dva. První je ten, že se tu musí platit úměrně počtu kliknutí na ni, což ji může činit ve srovnání se SEO dražší, a jednak její efekt trvá jenom po dobu, po kterou si ji majitel propagovaného webu platí. Jakmile je toto skončeno, reklama se ztratí z vyhledávače a spolu s ní zmizí i efekt, který přinášela. A pravdou je vlastně i to, že se této reklamě ve srovnání s výsledky SEO poměrně často nevěří. Protože je očividné, že s ní podnikatel ve vyhledávači zabodoval jen proto, že si ji zaplatil. A nemusí tak jít o tu nejvýhodnější a nejdokonalejší nabídku. Takže se podobné reklamě docela dost lidí automaticky vyhýbá.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol