Internetové vyhledávače jsou něco, co si uživatelé internetu pochvalují. Nebo by si je aspoň měli pochvalovat, protože jsou to vesměs jedině tyto nástroje, které nám umožňují najít to, co právě hledáme. A nejen že nám to najdou, ale představí nám obvykle celou řadu alternativních nabídek, a dokonce nám je i seřadí podle pravděpodobné kvality a relevance. Takže se nám uživatelům hledá na internetu docela snadno, což by bylo bez takových vyhledávačů nepředstavitelné.
Jenže zatímco si uživatelé vyhledávače pochvalují, jsou na tom ti, kdo na internetu veřejnosti něco nabízejí, poněkud jinak. Jistě, dalo by se říci, že i jim vyhledávače slouží, protože bez nich by se spousta nabídek nikdy nedočkala něčí návštěvy, protože by nebylo moc pravděpodobné, že by byly nalezeny náhodou, jenže je to pro ně díky vyhledávačům snazší? Často není. Protože jsou weby sice objevovány a předkládány internetové veřejnosti, ale ve vyhledávačích se objevuje vesměs tolik nabídek, že se dočkají návštěvnosti jen ty na předních pozicích. A ty, které nemají podobné privilegium, jsou beznadějně ztracené.
I když to někdy nemusí být zase až tak beznadějné. Protože posunu na přední pozice v internetových vyhledávačích může napomoci SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače. Což je souhrn celé řady různých činností působících pozitivně na hodnocení webů internetovými vyhledávači, které mohou posunout odkaz na optimalizovaný web na pozici, kterou už veřejnost ve vyhledávači nepřehlédne.
Do jisté míry může svůj web optimalizovat kdokoliv, činnosti, jež spadají pod optimalizaci, se dají v některých případech provádět i laicky. Ovšem u takové neodborné optimalizace nelze věřit ve skutečný úspěch, zde se dosahuje jen omezeného efektu, který v konečném důsledku nemusí přinést nic. A tak je rozumné nechat to na profesionálech, kteří se věnují této problematice komplexně. A tím mohou webům zajistit onu naprosto nezbytnou návštěvnost.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.