Jak oslovit internetovou veřejnost?

Ohodnoťte post

Jenom opravdu naivní člověk by si pořád ještě mohl myslet, že si získá pozornost a náklonnost internetové veřejnosti tím, že si pořídí své internetové stránky. Tedy že vyvěsí něco na internet a rázem se o tom bude vědět v celém světě, všude, kam jenom zasahuje síť jménem internet.

Jenže ono to tak nebývá. Ve většině případů existence žádného webu nezaručuje širší povědomí veřejnosti o tom, co je zde publikováno. A aby se to změnilo, musí na sebe a svoji nabídku upozornit sám majitel takového webu. Tento se musí sám postarat o to, aby se o něm a jeho internetové prezentaci vědělo.

Internetová veřejnost se dá dostat na web buď s pomocí reklamy, nebo s využitím optimalizace pro internetové vyhledávače. Přičemž má každá z těchto možností své výhody, ale i nedostatky. Ale obojí zabírá.

A když chce majitel webu oslovit žádoucí část internetové veřejnosti přímo, aniž by někde platil hříšné peníze za reklamu nebo si zajišťoval optimalizací postupný vzestup mezi odkazy nalézanými internetovými vyhledávači? Pak může dotyčnému pomoci i e-mailing. Který je založený právě na oslovování konkrétních lidí formou elektronické pošty.

Jenže takový e-mailing také není nic rutinního. Někdo by si sice mohl říci, že někde na internetu nebo třeba i jinde posbírá nějaké dostupné e-maily, pošle na ně žádoucí hromadnou zprávu a bude to, jenže to by rozhodně nebylo to pravé. A to právě proto, že by nebyli nejspíše osloveni ti praví lidé. Podobný e-mail by dostali i ti, kdo o něco takového nemají zájem, a z těch by nebyl žádný užitek. A navrch by se mohl stát z takových e-mailů spam, který obvykle nikoho z uživatelů internetu nezajímá a končí smazán.

A proto je třeba zajistit si databázi e-mailů lidí, kteří mají právě o onu zde předkládanou nabídku zájem, je třeba postarat se o to, aby byl pro dotyčné obsah rozesílaných e-mailů dostatečně zajímavý, aby vynikal mezi jinými nabídkami, jež lidé dostávají. A nejlepší jsou e-maily šité těm oslovovaným na míru a obsahující to, co dotyční chtějí dostávat. A až užívání podobné elektronické korespondence je skutečný kvalitní a účinný e-mailing.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol