Jak se hledají klíčová slova?

5/5 - (2 votes)

Lidé hledají to, co by se chtěli na internetu dozvědět, s využitím klíčových slov. A protože jsou tu mnozí provozovatelé různých webů, kteří by chtěli těm hledajícím vyjít vstříc a přijít na oči, je žádoucí, aby byla mezi klíčovými slovy webů a těch hledajících shoda. A protože se ti hledající logicky nebudou přizpůsobovat majitelům webů, musí být klíčová slova na webech přizpůsobena jim. Provozovatelé webů musí používat hledaná klíčová slova, aby tu uspěli, aby byli nalezeni.

A jak dotyční klíčová slova pro své weby hledají? Rozhodně se tu nevyplácí sázet na metodu pokus-omyl. Možná by se tu totiž sice někdo strefil do toho, co veřejnost hledá, ale na náhodu se tu určitě nevyplácí sázet. Na internetu je třeba mít jistotu.

A tak je nutné provádět žádoucí analýzu klíčových slov. Protože ta jednak pomáhá najít právě taková klíčová slova, jež jsou žádaná, ale současně taková, která přivedou na web pouze takové návštěvníky, pro něž je tu žádoucí obsah. Získávat totiž vysokou návštěvnost klíčovými slovy, která přivedou někoho, koho následně obsah webu nezaujme, nemá smysl.

Ovšem ideální klíčová slova nestačí jenom znát. Také je třeba, aby byla tato vhodně použita, tedy aby byla ideálně rozmístěna tu na hlavní stránce webu a tu na jeho podstránkách. Přičemž by každá stránka měla být ideálně optimalizována pro jedno jediné z klíčových slov. Na hlavní stránce by se přitom mělo vyskytovat relevantní a silné konkurenční slovo či slovní spojení, například značka.

A v obsahové sekci by se pak měl objevovat neustále nový obsah a v takových článcích prolinkování s produkty a také long tail klíčová spojení.

A jak si sem najít ta nejvhodnější klíčová slova? Teoreticky je to prosté. Je třeba vědět, co návštěvníci nejvíce hledají, jaká klíčová slova k tomu využívají, která z takových slov používá v jakém rozsahu konkurence a která z takových klíčových slov jsou využitelná v PPC reklamě.

A pak je naděje na úspěch. I zde totiž platí, že ‚na počátku bylo slovo‘.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (2 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol