Jak se obchoduje na netu?

Ohodnoťte post

O tom, že existují internetové obchody, už dnes neví jenom vskutku málokdo. O jejich existenci už vědí mnozí, i ti, kdo jejich služeb prozatím nevyužívají. A nikomu už na této skutečnosti nepřipadá vlastně nic divného.

Ovšem jakkoliv jde stejně jako u takzvaných kamenných obchodů o to, aby provozovatel takového obchodu něco levně pořídil a dráže prodal a tím si na sebe vydělal, jsou u internetových obchodů přece jenom i jistá specifika, na něž je třeba brát ohled. Protože kdyby se na tato nebral zřetel, nemuselo by to vůbec dobře dopadnout.

Když chce někdo provozovat internetový obchod, potřebuje v první řadě vlastní web, na kterém by obchodní transakce probíhaly. Jedná se tedy vlastně o jakýsi obchodní prostor, zde ovšem pouze virtuální. A aby sem lidé mířili, musí takovýto prostor, tedy web, v první řadě přitažlivě a funkčně vypadat. Kdyby svým vzhledem odpuzoval nebo kdyby se na něm dalo jenom se značnými obtížemi orientovat, lidé by sem zřejmě nevstoupili, případně by odtud odešli, a to dříve, než by se z nich vymámily nějaké ty peníze.

Je tedy žádoucí dokonalý a unikátní vzhled, je tu užitečný dobře fungující vyhledávač konkrétních nabídek, nezbytná je aktualizace, díky níž se web neokouká a dokáže přitáhnout potenciální zákazníky i opakovaně.

Dále je nezbytné, aby se taková internetová prezentace dokonale zobrazovala nejen na počítačích, ale třeba i v mobilních telefonech, aby se neztratila část zákazníků, využívající tato data špatně zvládající techniku. Takové zobrazování musí být rovněž rychlé, aby se dostal potenciální zákazník k tomu, oč mu jde, dříve, než ho to začne nudit a vzdá to.

Musí tu být i správně zvolená klíčová slova, nesmí chybět dostatek zpětných odkazů, směřujících sem uživatele internetu z jiných stránek.

Prostě je třeba činit vše pro to, aby byl člověk přilákán, vzápětí na to lapen a motivován k tomu, aby neodešel před uzavřením obchodní transakce. A aby se sem později rád vracel.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol