Aby mohly internetové vyhledávače plnit co nejlépe svoji funkci, tedy aby hledající internetové veřejnosti našly co nejrelevantnější odpovědi na kladené otázky, musí pochopitelně hodnotit obsah jednotlivých webů, které se jim podaří na internetu najít, analyzovat je a posoudit. Nemohou těm hledajícím předhodit jen tak něco, co neodpovídá jejich potřebám, protože pak by byly vyhledávače vlastně zbytečné.
A tak se weby ve vyhledávačích posuzují. A hodnotí se třeba i články, které jsou na nich uveřejněny nebo které s nimi souvisejí. Což znamená, že by se na webech měly vyskytovat texty, které jsou zajímavé, nějakým způsobem přínosné, přehledné, komplexní a také dlouhé. Protože právě to bývá vlastnostmi nejlépe hodnocených článků.
Články se tu tedy musí líbit nejen čtenářům, ale i vyhledávačům. Které upřednostňují články nejobsáhlejší, nejlepší a explicitně vytvořené.
Kvalita článku začíná už jeho nadpisem a titulkem. Tím naznačujeme, na která klíčová slova se tu zaměříme, a současně by tímto měli být čtenáři i náležitě zaujati a motivováni ke čtení.
Ideální články jako takové mívají obvykle krátké odstavce členěné nadpisy a hypertextové menu, jsou zde obsaženy interní odkazy na další relevantní stránky webu, seznamy a citace. Ovšem podceňovat nelze ani přehlednost umožněnou správnou volbou řádkování, správnou volbu velikosti písma a barevný kontrast písma vůči ostatním prvkům.
A podcenit se určitě nesmí ani klíčová slova. Ta by měla být stanovena už před započetím psaní textu, a to hlavní by se mělo objevovat v nadpisu i titulku, a to nejlépe v prvním pádu. Přičemž volba klíčových slov nesmí být nahodilá. Aby byla tato slova co nejrelevantnější, je třeba využívat užitečné nástroje, dejme tomu Keyword Everywhere, Ahrefs či výsledky od Googlu v organickém vyhledávání. Ovšem stejně tak je důležitá i míra prokliku, tedy poměr mezi kliknutími na daný prvek a celkovým počtem zobrazení tohoto prvku.
To vše je třeba vzít při psaní v potaz. Protože to rozhoduje o úspěchu či neúspěchu textu i celého webu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.