Jak se pozná kvalitní PR článek?

Ohodnoťte post

Myslíte-li si, že je napsání zabírajícího reklamního či propagačního článku něčím snadným, žijete v nevědomosti. Vytvoření skutečně kvalitního PR článku totiž ve skutečnosti vůbec žádná legrace není. Je tu celá řada pravidel, na která je nutno brát ohled, a je třeba si s tím dát docela dost práce, aby byl výsledek takový, jaký má být.

V zásadě se tedy dá říci, že je třeba napsat něco, co potenciální čtenáře motivuje k tomu, aby se zabrali do čtení a neskončili s ním dříve, než se dostanou na konec textu.

Je tedy určitě nezbytné hned zkraje zaujmout. Je třeba oslovit čtenáře poutavým nadpisem a neodradit ani prvními slovy, jež tu zaznívají. Určitě je dobré hned zkraje uvést, oč v takovém PR článku půjde, čím tento může být pro čtenáře důležitý a kdo a proč by si ho tedy měl přečíst. Což platí pro všechny texty bez výjimky, a nemůže to tedy chybět ani u PR článků.

Následovat by měl neméně atraktivní a čtivý obsah, který čtenářům má co nabídnout, a na jeho konci by pak nemělo v ideálním případě chybět ani nějaké to shrnutí obsahu, motivování k určitému jednání nebo zamyšlení se nad tím právě sděleným.

A ani tím ještě nemusí PR článek skončit. Motivací k opětovnému využití onoho textu a jeho šíření mezi uživateli internetu může být i možnost na takový text zareagovat ve formě komentářů pod článkem a přímo vybídnutí k takovému komentování, což zvyšuje účinnost podobného textu.

Vhodné je i členění textu na krátké části s možností využití titulků u takových jednotlivých částí, což je z pohledu čtenářů pohodlnější než četba dlouhého nečleněného textu. A neméně zásadní může být pro vnímání obsahu takového článku i zvýraznění těch nejzásadnějších informací, třeba v podobě tabulek, odrážek, použití tučného písma, podtržení a podobně.

Prostě je třeba vytvořit článek, který se líbí i čtenářům, i internetovým vyhledávačům. A to skutečně není jednoduchý úkol. Ale profesionální copywriter si s tím poradí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol