Jak se získává pozornost?

Ohodnoťte post

Jestli lze na internetu někoho považovat za šťastlivce, pak majitele takových webů, jimž se dostává natolik velké pozornosti, že už nepotřebují další podporu. Takové skutečně známé značky se tu dokážou obejít i bez linkbuildingu, protože jim vznikají dostatečně početné a kvalitní odkazy na jiných stránkách automaticky, i bez přičinění se jejich majitelů.

Stejně tak se mohou někdy bez linkbuildingu obejít i weby získávající dostatek návštěvníků s využitím PPC reklamy nebo sociálních sítí. A bez profesionálního vytváření zpětných odkazů se někdy musí obejít i weby, jejichž majitelé si podobnou pomoc nemohou dovolit z ekonomických důvodů.

Ale ostatní podnikatelé se na internetu bez žádoucího množství kvalitních zpětných odkazů neobejdou. Kdyby je neměli, kdo ví, zda by jejich nabídky vůbec někdo našel a využil, což je pochopitelně naprosto nežádoucí situace.

Internetoví podnikatelé tedy obvykle usilují o to, aby na ně upozorňoval co největší počet dostatečně kvalitních zpětných odkazů. A pokud o toto usilují, měli by se mít na pozoru. Protože není všechno zlato, co se třpytí, a zrovna tak není prospěšný každý zpětný odkaz bez výjimky.

Žádoucí je tedy využívat metody takzvaného white hat linkbuildingu. Tedy vytvářet kvalitní a jedinečný obsah svého webu, který se dá propagovat klasickými cestami v naději, že na něj začne internetová veřejnost dobrovolně odkazovat, případně si vytvářet komunitu lidí, kteří budou vytvářet zpětné odkazy dobrovolně automaticky. To je nejférovější a nejkvalitnější způsob získávání zpětných odkazů, na který se nedoplácí, který ovšem vyžaduje čas a snahu.

A když to není akceptovatelné? Pak se relativně rozumně sází aspoň na ‚šedou zónu‘, na gray hat linkbuilding, kdy se zpětné odkazy kupují, avšak takto neoznačují, vlastní texty se publikují na cizích webech či se odkazy vyměňují. Což může někdy zůstat vyhledávači nepovšimnuto a přinese to žádoucí efekt.

A rozhodně není žádoucí black hat linkbuilding, který je natolik zjevně podvodným jednáním, že je odhalován a trestán. Což občas může něčemu prospět, ale vždy jen krátkodobě. Což ale není pro skutečné internetové podnikatele to pravé.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol