Jak už ti, kdo jsou delší dobu dostatečně v obraze, vědí, nesmí se při podnikání na internetu v žádném případě podceňovat optimalizace pro internetové vyhledávače, a v jejím rámci dost možná především linkbuilding. Jistě, ani to by k dosahování zisků, o něž tu jde především, nestačilo, je tu třeba i dostatečně kvalitní a konkurenceschopná nabídka, ideální přístup k zákazníkům i jen potenciálním klientům a další ohledy, ale přesto je to právě linkbuilding, co má v optimalizaci nezastupitelnou úlohu a co často rozhoduje nejen o úspěších konkrétních podnikatelských aktivit, ale i o bytí či nebytí internetových firem. Natolik je tato záležitost zásadní pro prosazení se mezi konkurenčními nabídkami, jež spolu soupeří o přízeň a zisky od solventních zákazníků.
Ten, kdo by linkbuilding (tedy vytváření zpětných odkazů) podcenil, by se určitě se zlou potázal, tomu by pšenka nekvetla. A to proto, že jsou ony zpětné odkazy, o něž při linkbuldingu jde, nezbytné jak přímo pro hledající lidi, kteří díky nim doputují snáze z jiných oblastí internetu na web, který je oním odkazem propagován, tak i pro internetové vyhledávače, jež na základě počtu a kvality oněch zpětných odkazů rozhodují o tom, která z nabídek se ve vyhledávačích zobrazí na relevantnější pozici než ty ostatní.
A jak se u linkbuldingu postupuje?
Předně je třeba zhodnotit aktuální stav, a to nástroji Majestic a Marketing Miner, což pomáhá nejen zjistit, jak si který web po stránce odkazů vede, ale třeba odhalí i to, kterých odkazů je záhodno se zbavit, aby podnikatel nedostal ban.
Pak je třeba usilovat o získání dalších co nejkvalitnějších odkazů, třeba v podobě jejich umísťování do článků či komentářů, jejich umísťování na weby partnerů, broken linkbuildingu a podobně.
Užitečným je často rovněž umísťování odkazů na weby, na nichž už je má konkurence, je-li to vhodné.
A rozhodně si je třeba přiznat, že to není právě snadná a levná záležitost. A proto se vyplatí nechat linkbuilding na profesionálech.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.