Jak si udržet přízeň?

Ohodnoťte post

Jak zkušenosti ukazují, je sice u internetového podnikání hezké získávat stále další a další klienty, ale není to řešení ideální. Protože je daleko výhodnější udržovat si ty zákazníky, kteří už byli získáni, než oslovovat a vábit nové.

Ale jak přimět lidi, aby na něčí web nezanevřeli a zůstali mu věrní? Aby si tu nabízené služby předpláceli nebo nakupovali opakovaně a nemizeli někam ke konkurenci? Aby se nemusely zas a znovu vynakládat velké peníze na nákladný marketing, třeba na PPC reklamy?

Předně je potřeba zajistit stávajícím zákazníkům dostatečně dobrou zákaznickou zkušenost. Je dobré, pokud se zákazníkům dostane nejen toho přislíbeného, ale i něčeho navíc, co tyto mile překvapí, žádoucí bývají i odměny za věrnost.

Ovšem aby to bylo efektivní a účinné, jsou důležité údaje využitelné při personalizaci nakupování. Je tak třeba shromažďovat důležité informace o zákaznících formou recenzí, průzkumů, nákupního chování a podobně, díky nimž lze snáze uzpůsobit podnikatelský web s jeho nabídkou požadavkům potenciálních zákazníků. Čehož lze dosáhnout mimo jiné třeba i formou zpětné vazby, pokud ji jsou zákazníci ochotni poskytnout, a na což je logicky potřeba adekvátně reagovat.

Zrovna tak je potom třeba reagovat co nejlepším způsobem na požadavky a jiné typy reakce klientů, což má rovněž nesporně pozitivní vliv. Zde může jít o chat i videochat, jež dokážou vzbudit důvěru v podobnou firmu, jsou-li využívány k co nejrychlejší reakci na podněty.

Rozhodně se pak často vyplácí sázet nejen na lidské síly, ale i na automatizaci procesů, které tu dokážou leccos efektivně vyřešit a nahradit lidský faktor. Umělá inteligence přece dokáže také udržet lidi, které je udržet třeba, a to oslovováním těch, kdo by se jinak mohli ztratit.

Ale ať už děláme v tomto ohledu cokoliv, jisté je, že se musí zákazníci na webu cítit jako někdo mimořádný. A získat tu něco, co zabrání dotyčným v odchodu někam jinam.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol