PR články slouží, jak snad všichni víme, k tomu, aby se jimi někdo propagoval s nějakou svojí nabídkou před veřejností. Měly by budovat a utužovat vztahy mezi tím nabízejícím a jeho potenciální klientelou nebo případně i celou veřejností jako takovou. A někdy se tyto neorientují pouze na obsah, který by měl předávat určitou informaci, ale i na to, aby posloužily i při optimalizaci pro internetové vyhledávače. Čímž se ocitají coby produkt linkbuildingu mezi dalšími součástmi takové optimalizace, ovlivňující mimo jiné i to, jak se umísťuje odkaz na takovým článkem propagovanou nabídku v internetových vyhledávačích.
Většina současných propagačních a reklamních článků už tedy od samého počátku svého zrodu souvisí i se SEO, tedy optimalizací pro internetové vyhledávače. Což se projevuje například i na tom, že je zde snížená kvalita obsahu a hlavním účelem jejich existence se stává vkládání zpětných odkazů, jež mají přesměrovávat na určitý propagovaný web a tím pomáhat s následným dosahováním zisků nebo jiných požadovaných efektů.
Právě zmíněná skutečnost má však kromě zmíněného kladu i své nedostatky, a to především skutečnost, že v podobě takových článků nevzniká dlouhodobě efektivní kvalita. A aby se tomu zabránilo, je třeba vytvářet v ideálním případě nekomerčně laděné články optimalizované současně pro internetové vyhledávače, tedy obsahující klíčová slova a krátká reklamní sdělení a/nebo odkaz na nějaký ten web.
Dokonalý PR článek by tedy měl čtenáře především hned zkraje zaujmout. Je tedy třeba hlavně vytvořit přitažlivý titulek a atraktivní úvod, který rozhodne o tom, zda budou uživatelé internetu číst dál nebo ne. Je tu tedy třeba zapůsobit na emoce, klidně i ty negativní, je třeba být od počátku konkrétní a dát jasně najevo, oč tu půjde. Což se určitě nesmí podcenit, nechce-li někdo vytvořit pouhý balast, kterého je už i tak na internetu víc než dost. Jen tak to budou lidé číst. A snad se zachovají tak, jak se to od nich očekává.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.