Jak si zajistit návštěvnost?

Ohodnoťte post

Návštěvnost bývá pro mnohé weby problémem. A to pochopitelně ne návštěvnost příliš vysoká, jakkoliv by i zde mohlo platit, že všeho moc škodí, ale naopak návštěvnost nízká. Spousta majitelů webů má těžkou hlavu kvůli tomu, že tyto jejich výtvory nenavštěvuje dostatek uživatelů. A důvod k takovému trápení tu určitě je. Protože kdo se dozví to, co je na webu zveřejněno, když si to nikdo neprohlédne? Kdo si na podnikatelském webu nakoupí a dá jeho majiteli vydělat, když tam nikdo nebo skoro nikdo ani nezamíří a není tak ani naděje na úspěch, natož reálný výsledek? Kdo…? Je spousta důvodů, kvůli nimž je nedostatečná návštěvnost webů problémem. A aby tento problém pominul, musí se sehnat další návštěvníci, díky nimž se tu dosáhne zamýšleného.

A jak se to dělá, aby na málo navštěvovaný web začalo proudit daleko více uživatelů? Co se má učinit, aby byl opuštěný web co nejrychleji webem těšícím se přízni veřejnosti?

Způsobů, jak zvýšit návštěvnost, je více. A máme-li si je říci co nejjednodušeji, lze si je označit jako optimalizaci pro internetové vyhledávače, zkráceně SEO. A máme-li si pak z této optimalizace vybrat to, co zvyšuje návštěvnost především a nesporně, je to linkbuilding neboli vytváření zpětných odkazů, které umožňují jednodušší nalezení daného webu tím, že jsou umístěny na webech jiných, odkud tyto návštěvníky přivádějí.

Takové odkazy mohou být pro návštěvnost kteréhokoliv webu učiněné požehnání. Ale není tomu tak pochopitelně vždy. Aby totiž někdo nalezl web s pomocí takových zpětných odkazů, musí být nejprve k nalezení tyto odkazy. Které je tedy potřeba umísťovat tam, kde jsou něco platné, a to logicky v dostatečném počtu.

Výhodné je mít takové odkazy dejme tomu na cizích, hojně navštěvovaných a tematicky podobných webech, na různých k tomu příhodných sociálních sítích, ale i na vlastních blozích a jiných stránkách, kde je naděje, že se někdo nechá zlákat ke kliknutí na podobné odkazy. Což je prvním předpokladem pro dosahování dostatečné návštěvnosti jakéhokoliv webu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol