Jak správně na linkbuilding?

Ohodnoťte post

Má-li web plnit svému majiteli a provozovateli to, co se od něj očekává, je třeba postarat se o to, aby na něj mířili dost početní návštěvníci, bez nichž se ničeho dosáhnout nedá. Jsou to totiž logicky právě tito návštěvníci, kterým je obsah webu určen, a kdyby tito scházeli, nedoputovalo by na webu publikované sdělení ke svým příjemcům. A zůstalo by leda tak svému autorovi, aby ho dráždilo svojí nevyužitostí.

Je tedy potřeba, aby bylo na internetu něco, co poslouží dejme tomu jako ukazatele směru na rozcestích. Něco, co hledajícím lidem ukáže, kudy se k tomuto webu vydat. A jak ti zkušení z našich řad už vědí, takové ukazatele směru v přeneseném smyslu slova na internetu jsou. Říká se jim zpětné odkazy.

Co to zpětné odkazy jsou? Jedná se vlastně o odkazy na určitý web, jež se v síti umísťují na weby jiné, a to proto, aby návštěvníky cizích internetových prezentací odvedli tam, kam je to záhodno. Zpětný odkaz se uloží na nějaký web a pak už stačí jenom počkat, až na něj nějaký zájemce klikne a ocitne se tam, kde má, tedy na webu, jemuž má přinést onu vytouženou návštěvnost.

Ovšem nejsou odkazy jako odkazy. Jsou tu i ty, jichž si lze cenit, i ty, jež jsou naopak pochopitelně zavrhovány.

A na které z odkazů sázet, aby se web dočkal vyšší návštěvnosti? Je to vlastně prosté. Musí jít o odkazy, které:

  1. jsou na unikátních doménách,
  2. jsou na kvalitních a hojně navštěvovaných webech,
  3. jsou na takových webech uvnitř unikátního obsahu, což je výhodnější než umístění někde v okrajové části podobných stránek,
  4. jsou na obsahově relevantních a aktualizovaných stránkách,
  5. jsou umístěny na stránkách výše,
  6. jsou s relevantním anchor textem.

Právě takové zpětné odkazy jsou jednak logicky fungující a jednak také důvěryhodné a kvalitně vypadající z pohledu internetových prohlížečů, jež jsou jimi ovlivňovány i v rámci SEO. A proto je třeba sázet na tyto odkazy, a ne na odkazy jiného typu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol