Jak úspěšně obchodovat na internetu

5/5 - (2 votes)

Představme si docela obyčejného človíčka, který se ocitl v neskutečně obrovském supermarketu. A tento tu tak bloudí se svým nákupním košíkem a hledá to, co si měl nebo chtěl koupit. Chodí sem a tam nekonečně dlouhými uličkami mezi vysokými a po okraj nacpanými regály, rozhlíží se, ale pořád ne a ne najít to, co hledá. Pak tento sice něco najde a vloží do košíku, ale to ostatní mu pořád ještě chybí. A kdo ví, zda to tu vůbec někde mají.

Někdo takový dříve nebo později odloží košík a z těchto míst zbaběle prchne, aby si raději nakoupil někde v malé samoobsluze, kde se vyzná. A možná uteče i tehdy, když už našel to pravé, nějakým nouzovým východem, když nenajde cestu k pokladně nebo je tu po něm vyžadována platba takovým způsobem, jaký neovládá.

Zatímco by toto byla v reálu spíše utopie, může to být v internetových obchodech i docela běžná realita. I zde je totiž možné, že zákazník předčasně odejde, a to aniž by dokončil nebo třeba i jenom započal své nakupování.

A co udělat pro to, aby na prodejních webech k takovému vývoji pokud možno nedocházelo?

Samozřejmě je zapotřebí, aby tu panovala přehlednost a uživatelská přívětivost, tedy aby tu nikdo z návštěvníků nemusel nijak složitě tápat. Rovněž design tomuto musí nahrávat, aby zákazníky spíše přitahoval, než odrazoval.

Stejně jako v reálném světě se tu pak musí pokud možno co nejdokonaleji nabízet prodávaný sortiment, s dostatkem, ale ne přebytkem informací a vyobrazeními.

Zákazník se tu musí být schopen lehce vyznat, aby trefil vždy přesně tam, kam trefit chce.

Je logické, že musí takový web rovněž vzbuzovat důvěru a že tu tedy zákazník musí mít možnost zjistit bez problémů vše, co se obchodních podmínek a přepravy týká.

A čím dál větší roli v dnešní době sehrává i to, jak se dotyčný web zobrazuje na různých zařízeních, od počítačů po chytré telefony.

Prostě je spousta toho, co musí prodejní web splňovat, aby uspěl. A každé pochybení se tu může vymstít.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (2 votes)