Jak vypadá článek pro SEO?

Ohodnoťte post

K optimalizaci pro internetové vyhledávače se využívají různé texty naprosto běžně. Nebýt jich, nebyly by weby dokonalé a postrádaly by tak jednu ze záležitostí, které spolurozhodují o tom, co se dostane hledající internetové veřejnosti na oči a co unikne pozornosti třeba i naprosto všech.

Jenže ono nestačí napsat na své weby nějaké ty texty, které nás zrovna napadnou a jak nás tyto napadnou. Pro tuto příležitost jsou potřeba články vyhovující takové optimalizaci pro internetové vyhledávače, jež se liší od většiny jiných literárních výtvorů.

Předně je třeba, aby každý takový článek hned zkraje zaujal, aby svého čtenáře oslovil. Jenom tak je naděje, že to návštěvník dočte do konce a snad si i odnese to, co by si podle autora z tohoto odnést měl.

Je ale třeba dbát i na strukturu textu. Tento by měl být rozdělen na kratší úseky, odstavce a kapitoly opatřené samostatnými nadpisy, z nichž se dá lehce odvodit, o čem jednotlivé části pojednávají a zda se má smysl čtení něčeho takového věnovat. Čtení takových kratších úseků totiž působí na čtenáře daleko přitažlivěji než četba monolitého textu, zejména v případě používání tabletů a mobilních telefonů.

U takového článku je pak záhodno kvůli snazší orientaci zvýraznit ty nejdůležitější informace, a to namátkou využitím tučného nebo podtrženého písma, tabulky, číslování řádků či odrážek a podobně, s cílem snazšího nalezení toho skutečně důležitého.

Členění ale není tím jediným, co by měl obsah článku mít. Žádoucí je i vhodné formátování, tedy zarovnání vlevo, jednotné řádkování a font, stejná velikost a barva písma.

A aby byl takový článek ucelený, je logické, že potřebuje i solidní závěr, jímž je shrnutí obsahu, vybídnutí k určité reakci na to, co tu čtenář zvěděl, motivace k zamyšlení se nad tím a třeba i k napsání komentáře, což může vést k diskusi, jež činí takový článek z pohledu SEO ještě dokonalejším. A tedy užitečnějším.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol