S blogy už jsou obeznámeni snad všichni uživatelé internetu. Nedá se předpokládat, že by bylo mnoho těch, kdo nevědí, o čem je v případě slova blog řeč. Ovšem takové blogy nevznikají jenom proto, aby se mohla internetová veřejnost někde projevovat bez nutnosti pořizovat si své vlastní internetové stránky. Blogy stále častěji provázejí i weby orientované výhradně na podnikání, na obchodní transakce a dosahování zisků.
A proč tedy mají své blogy třeba i nejrůznější e-shopy?
Je to prosté. Je tomu tak proto, že se blogy e-shopům vyplácejí. Přitahují totiž pozornost nových zákazníků a zajišťují i to, že se sem budou získaní zákazníci také vracet.
Takový blog kupříkladu dokáže snáze objasnit zákazníkům výhody nabízených výrobků. Nejde tu totiž jenom o strohá fakta, jaká provázejí výrobky na prodejním webu, ale o daleko čtivější formu, jež dokáže zviklat nerozhodnuté zákazníky. Případně tu může být ke koupi motivován i ten, kdo o ní do této chvíle ani neuvažoval. A nemusí se tu nezbytně psát jenom o nabízeném zboží, zde lze cokoliv pojmout i daleko obšírněji.
Blog je pak ale atraktivní i z pohledu optimalizace pro internetové vyhledávače, třeba proto, že se do zde publikovaných textů dají vkládat i klíčová slova včetně dlouhých slovních spojení a různých kombinací slov, včetně těch obsahujících často se vyskytující pravopisné chyby.
Texty zveřejněné na blogu mohou také být určitým dárkem zákazníkům. Mohou se tu nabízet zkušenosti, zážitky, emoce, návody, rady a podobně.
Blog tedy může nabízet zábavu i poučení, je synonymem větší důvěryhodnosti prodejního webu. A zároveň tu lze získat výměnou za odběr nových článků e-mailové adresy, jež lze využít i k marketingovým účelům.
A jak se takový blog zakládá? Tento se dá vlastně spravovat klidně i z administrace vlastního e-shopu. A pokud dá obchodník možnost publikace zde i veřejnosti, může mít navrch ještě o jednu starost (tu se psaním textů) méně.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.