O každém podnikatelském webu na internetu se musí někdo v první řadě dozvědět. Dokud se neví, že tu určitá nabídka je, není naděje na to, že by se tu dosáhlo podnikatelských úspěchů, a to bohužel ani tehdy, když by se zde nabízelo něco skutečně dokonalého.
A kromě jiných činností spadajících do oblasti SEO je žádoucí, aby se k propagování jakéhokoliv podnikatelského webu využívaly i sociální sítě. Protože marketing provozovaný právě na sociálních sítích je spolu se správou takových sítí a na nich zveřejňovanou placenou reklamou garancí, že žádný web neunikne skutečně zásadní pozornosti.
A jak má někdo konat, chce-li se na sociálních sítích prosadit? Pochopitelně je tu třeba v první řadě zabezpečit publikaci kvalitního obsahu. Ten je tu nezbytný, a pochopitelně nemůže být jen tak ledajaký. Musí být relevantní, originální a ideálně využitelný pro optimalizaci pro internetové vyhledávače. Kvalita je tu zásadnější než kvantita, jakkoliv pochopitelně i množství příspěvků sehrává svou roli. Takové příspěvky je ale třeba rovněž správně načasovat a zacílit na žádoucí skupinu čtenářů. Jen tak se zajistí zájem o zde prováděnou propagaci, jenž povede k potřebným ekonomickým výsledkům.
Podceňovat a odmítat se tu nesmí ani placená reklama. Ta má na sociálních sítích výhodu v tom, že dokáže při poměrně nízké ceně oslovit i velmi široký okruh uživatelů. Přednost tu má obvykle reklama v podobě grafických bannerů, kliknutím na něž se lze dostat na zadavatelův profil nebo i přímo na jeho web. Ovšem i zde hrozí riziko, že se zde kromě efektivních PPC reklam setkáme i s předraženými alternativami, jež se ani zdaleka nevyplatí.
Na Facebooku si lze v zájmu propagace svého podnikání založit oficiální stránku, jež může efektivně oslovovat široký okruh veřejnosti, lze si tu zaplatit i reklamu v podobě reklamních bannerů, oslovujících i ty, kteří konkrétní nabídku vůbec nehledali. Možností je tu v tomto ohledu nespočet.
A do jisté míry obdobně je tomu i u VKontakte a Instagramu, jež také mohou leckterý internetový počin zviditelnit. A to natolik výhodně, že by se na to nemělo zapomínat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.