Jak zabodovat u Googlu?

Ohodnoťte post

Pokud se chce někdo na internetu skutečně prosadit, potřebuje ‚náklonnost‘ internetových vyhledávačů, a to pochopitelně především toho nejznámějšího, nejvyužívanějšího, a tedy i nejdůležitějšího, to znamená Googlu. Jenom dokonalá pozice, kterou poskytne takový vyhledávač určitému webu, rozhoduje o tom, zda tento bude úspěšný a nakolik.

Ovšem jak si získat přízeň tohoto vyhledávače, jak zaručit, že odkaz právě na určitý web získá dokonalé umístění mezi ostatními víceméně relevantními odkazy? V první řadě se nesmí podcenit otázka klíčových slov. Jejich volba musí být optimální, a to i co se týká víceslovných dotazů, nejen jednotlivých slov. Je tedy třeba taková klíčová slova a jejich užitečnost skutečně důkladně analyzovat.

Pak je záhodno mít i rychlý web, jelikož je rychlost jeho načítání důležitá nejen pro uživatele, ale i pro internetové vyhledávače. Robot tuto rychlost dokáže ‚ocenit‘, respektive kvůli pomalosti naopak ubírat stránce body. Takovou rychlost pak lze měřit například s pomocí PageSpeed Insights od Googlu.

Pozitivní vliv na hodnocení webu má i kvalita zobrazování takového webu na mobilních zařízeních, protože tato už sehrávají v surfování po internetu větší roli než desktopy.

Pozici ve vyhledávači ovlivňuje i větší zabezpečení komunikace mezi webovým prohlížečem a serverem, tedy https, jež zvyšuje důvěryhodnost webu, důležitou roli sehrává i odkazové portfolio, tedy linkbuilding neboli množství a kvalita odkazů, jež na konkrétní web vedou, i strukturování použitého textu a jeho komplexnost, nadpisy počínaje přes odrážky a zvýraznění třeba až po používání výše zmíněných klíčových slov.

A ani to pochopitelně ještě není všechno. Na ranking má u Googlu vliv daleko více věcí, jejichž význam a efekt se v průběhu doby mění. A proto je třeba optimalizovat, optimalizovat a zase optimalizovat. Jen to je cesta, jak dosáhnou ve vyhledávači Google a následně i v byznysu na internetu úspěchů.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol