Jak získat přízeň internetové veřejnosti?

Ohodnoťte post

Aby se jakýkoliv web dočkal dostatečné návštěvnosti, která je pro jeho úspěšnost naprosto nezbytná, musí tento v první řadě odpovídat potřebám a požadavkům internetových vyhledávačů a současně musí být i co nejefektivněji propagován. Což v praxi znamená, že se úspěchů dostává v první řadě těm z majitelů webů, kteří tyto své výtvory nechávají optimalizovat pro internetové vyhledávače a současně využívají skutečně účinnou reklamu.

Což znamená, že dotyční využívají především dvě formy pomoci, ukrývající se pod zkratkami SEO a PPC. A co tyto zkratky anglických názvů znamenají?

SEO je optimalizací pro internetové vyhledávače. A pokud vám ještě ani toto vysvětlení zmíněné zkratky nestačí, dodejme si tu, že jde o souhrn různých činností, které mají za cíl zdokonalit web tak, aby co nejlépe vyhovoval tomu, co od něj internetové vyhledávače očekávají. Protože internetové vyhledávače slouží většině lidí při hledání čehokoliv, je právě žádoucí změna v tomto ohledu potřeba, protože web, který není v seznamu předkládaném internetové veřejnosti dost vysoko, nemá naději na objevení. Copywriting, linkbuilding, správná volba klíčových slov a další činnosti, jež do oblasti optimalizace spadají, mohou zrovna v tomto významně pomoci. Ale chce to vědět, jak na to, a chce to i určitou dávku trpělivosti, protože je optimalizace pozvolný proces, který nepřinese zázrak ze dne na den.

A proč takovou optimalizaci, jež zajišťuje webům sledovanost v podstatě automaticky, doplňovat právě PPC reklamou? Logicky proto, že taková reklama zabírá na rozdíl od SEO hned, a je u ní na rozdíl od jiných reklam navrch zajištěn i žádoucí efekt. Protože se u PPC platí jenom za počet prokliků, za množství lidí, kteří se takovou reklamou nechají oslovit, a tak se tato automaticky ukládá tam, kde si jí kdekdo všimne.

A když se spojí SEO s PPC, je úspěch i zprvu pomalu beznadějných webů zaručen.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol