Aby se jakýkoliv web dočkal dostatečné návštěvnosti, která je pro jeho úspěšnost naprosto nezbytná, musí tento v první řadě odpovídat potřebám a požadavkům internetových vyhledávačů a současně musí být i co nejefektivněji propagován. Což v praxi znamená, že se úspěchů dostává v první řadě těm z majitelů webů, kteří tyto své výtvory nechávají optimalizovat pro internetové vyhledávače a současně využívají skutečně účinnou reklamu.
Což znamená, že dotyční využívají především dvě formy pomoci, ukrývající se pod zkratkami SEO a PPC. A co tyto zkratky anglických názvů znamenají?
SEO je optimalizací pro internetové vyhledávače. A pokud vám ještě ani toto vysvětlení zmíněné zkratky nestačí, dodejme si tu, že jde o souhrn různých činností, které mají za cíl zdokonalit web tak, aby co nejlépe vyhovoval tomu, co od něj internetové vyhledávače očekávají. Protože internetové vyhledávače slouží většině lidí při hledání čehokoliv, je právě žádoucí změna v tomto ohledu potřeba, protože web, který není v seznamu předkládaném internetové veřejnosti dost vysoko, nemá naději na objevení. Copywriting, linkbuilding, správná volba klíčových slov a další činnosti, jež do oblasti optimalizace spadají, mohou zrovna v tomto významně pomoci. Ale chce to vědět, jak na to, a chce to i určitou dávku trpělivosti, protože je optimalizace pozvolný proces, který nepřinese zázrak ze dne na den.
A proč takovou optimalizaci, jež zajišťuje webům sledovanost v podstatě automaticky, doplňovat právě PPC reklamou? Logicky proto, že taková reklama zabírá na rozdíl od SEO hned, a je u ní na rozdíl od jiných reklam navrch zajištěn i žádoucí efekt. Protože se u PPC platí jenom za počet prokliků, za množství lidí, kteří se takovou reklamou nechají oslovit, a tak se tato automaticky ukládá tam, kde si jí kdekdo všimne.
A když se spojí SEO s PPC, je úspěch i zprvu pomalu beznadějných webů zaručen.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.