Jak zvládnout copywriting?

5/5 - (5 votes)

Každý z lidí má své schopnosti. A pokud je rozvíjí, mohou ho tyto například i docela dobře živit. Ovšem je pochopitelné, že k tomu, aby dotyčný bodoval dejme tomu se svou živností, musí se i náležitě prezentovat. A k tomu je záhodno ovládat i svou mateřštinu. Přinejmenším.

Jistě, dalo by se říci, že třeba zedník, instalatér, kopáč nebo někdo podobný zrovna slohovými dovednostmi zářit nemusí, jenže i zde je opak výhodou. Protože se je třeba prezentovat, inzerovat, propagovat, a to se bez alespoň elementárních jazykových dovedností jen těžko zvládá.

A pokud si někdo není jistý v kramflecích, potřebuje pomoc od copywritera. A čím horší jsou vyjadřovací schopnosti našinců, tím má někdo podobný větší jistoty, že ho mateřština uživí.

A napadlo vás, že byste se tedy stali copywritery? Abyste mohli sedět někde v teple kanceláře nebo i u sebe doma a vydělávat si ťukáním do klávesnice?

Proč ne? Ale vězte, že se podobnými jen tak nestanete. Prý to chce počínat si následovně:

  1. Napište si nejprve osnovu zamýšleného textu. To aby měl tento výtvor hlavu a patu, aby v něm nechybělo nic podstatného. Přičemž je třeba brát v potaz nejen obsahovou stránku, ale i to, komu je text určen a s jakým úmyslem vzniká. Je tak třeba brát v potaz i zamýšlenou délku textu, klíčová slova a podobně.
  2. Pokud máte k dispozici dostatečně kvalitní text, jenž pojednává o témže tématu, lze ho použít jako inspiraci a třeba ho i vhodně přepracovat do nové podoby. Přičemž ale musí jít o dost podstatnou změnu, nelze si vystačit s jenom mírně poupravenou kopií.
  3. Je třeba nastudovat náležité odborné zdroje. Sice to zabírá čas, ale má to vliv na kvalitu výsledného díla i na hodnocení tohoto těmi ze čtenářů, kdo tématu rozumějí.
  4. Poté, co je cosi vytvořeno, je záhodno si to po sobě přečíst, a to raději nahlas a opakovaně. Člověk pak nejednou užasne, co to vytvořil, a přepracuje to dříve, než si udělá ostudu publikací něčeho nedokonalého.
  5. Pokud je to možné, je záhodno požádat někoho nezaujatého a důvěryhodného, aby vám takový výtvor ohodnotil.
  6. A pak se to nejednou musí ještě několikrát přepsat, aby se vypilovaly i ty nejmenší detaily.

Jenom tak vzniknou texty, které dokážou propagovat svého autora nebo toho, pro koho jsou určeny. Jen takové texty se hodí i pro optimalizaci pro internetové vyhledávače, tedy SEO.

A pokud to pro vás není zvládnutelné, vsaďte na někoho, kdo si s tím poradí, tedy na copywritera. Není to žádná hanba. Každý totiž umíme něco jiného. A takový copywriter sice napíše dokonalý článek, ale ve vaší profesi by si třeba pro změnu nevydělal ani na slanou vodu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (5 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol