Jaký existuje marketing?

Kvalitní marketing je něco, co je dnes už naprosto nezbytné v jakémkoliv podnikání. Ať už se věnuje kdokoliv jakékoliv podnikatelské aktivitě, potřebuje provozovat efektivní a účinný marketing.  Ten může být ve své podstatě dvou typů:

Jak potom my všichni z řad uživatelů internetu lehce domyslíme, je mezi těmito marketingy rozdíl. Zatímco se ten první provozuje na síti jménem internet, využívá ten druhý jiné, s internetem nesouvisející nástroje.

Pod pojmem online marketing tedy míváme na mysli počiny typu e-mailing, využívání sociálních sítí a PPC reklamy, sem patří optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO, k této tématice neodmyslitelně patří i provozování kvalitního webu.

A offline nám pomáhají v byznysu kupříkladu televizní vysílání, rozhlas, tištěná média nebo kontakty s veřejností face to face při nejrůznějších akcích.

A co z toho je žádoucnější, co nejlépe pomůže v případě jakého podnikatele nebo firmy? To se pochopitelně může lišit. A právě odlišná výhodnost v různých případech je důvodem, proč svět ani na jednu z těchto eventualit nezanevřel, proč obě fungují a přinášejí výsledky.

Online marketing lze považovat za nesporně efektivnější. Protože se tu dá na rozdíl od offline alternativ měřit návštěvnost stejně jako z této plynoucí dosažený efekt, což se offline buď nedá dosáhnout, nebo je to tam příliš neefektivní a nevyplácející se.

Online marketing je pak současně vesměs i cenově atraktivnější, levnější, jakkoliv to neplatí vždy stoprocentně. Ovšem na druhou stranu ani ten nedokáže oslovit všechny potenciální zájemce, a to z toho důvodu, že je mezi námi stále ještě dost těch internet nevyužívajících. A tomu, kdo nemá internet, veškeré online marketingové aktivity unikají. A tyto unikají často i lidem připojeným na internet, a to kvůli přehnanému množství nabídek, jež není v ničích silách sledovat.

A proto je třeba zvážit, zda bude lepší varianta online nebo spíš offline marketing. Protože každá možnost má své klady i mouchy.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post