K čemu máme blogy?

5/5 - (1 vote)

I když mezi sebou soupeří jednotlivé weby internetových podnikatelů, nemusí se tento souboj nevyhnutelně odehrávat jenom na nich samotných. K tomuto lze využívat i další potenciál, k němuž patří třeba i blogy.

I když se blogy k samotnému obchodování nevyužívají, znamenají pro ty majitele webů, kteří je mají, nespornou výhodu v boji o sledovanost na internetu. A to proto, že takové blogy budují u jejich majitele jeho dokonalejší renomé a současně mají vliv i na opakované návštěvy těchto míst stejným publikem.

Ovšem i když je blog jenom jakýsi ‚pomocník‘ webu, není ho záhodno podceňovat. I zde je nutno sázet na kvalitu. A to v první řadě na to, aby se zde objevovala jen žádoucí a promyšlená témata. Texty, které se na blozích objevují, by měly každopádně patřit k tomu, co jejich návštěvníky ‚pálí‘, co je pro ně zajímavé a atraktivní. A nejideálnější je pochopitelně takový stav věcí, kdy se blog provozuje přesně podle toho, co od něj žádoucí návštěvníci očekávají, když je těmto přímo šit na míru.

Při tvorbě obsahu takového blogu je tedy záhodno vycházet z toho, co jeho návštěvníky zajímá a jaká jsou těmito hledaná klíčová slova. A lze se takových návštěvníků třeba i zeptat na to, co by je tu zajímalo.

Určitě se tu ale nesmí zapomenout ani na to, že musí být obsah blogu unikátní, že se tu musí nabízet něco nového, neotřelého. Protože na to, co už lidé četli nesčíslněkrát, se tito znovu přilákat nedají.

Každý takový článek pak potřebuje i jedinečný a poutavý titulek, který nejednou ovlivňuje to, zda si lidé článek vůbec přečtou nebo ne. Ale ani titulek samo sebou není vším, a proto mu musí následovat i všestranně dokonalý text provázený fotografiemi, obrázky nebo jinými žádoucími grafickými výtvory.

A jakmile je nějaký text na blogu zveřejněn, je záhodno ho propagovat na sociálních sítích nebo v rámci e-mailingu. Pak totiž bude mít blog teprve svůj skutečný smysl pro kohokoliv.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (1 vote)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol