Každý detail je důležitý

Ohodnoťte post

O tom, že se k optimalizaci pro internetové vyhledávače, tedy ke zdokonalování webů majícímu za účel posun odkazu na daný optimalizovaný web vpřed mezi dalšími představovanými odkazy, využívá i psaní textů, tedy copywriting, se už dávno ví. Aspoň tedy mezi těmi, kdo při prosazování se se svým webem na optimalizaci pro internetové vyhledávače sázejí nebo se o tuto alespoň teprve zajímají. A ví se také, co že ten copywriting v zásadě obnáší. Jenže je takové povědomí o copywritingu mezi neznalými lidmi často přece jenom vcelku povrchní a nejednu skutečnost pomíjející. A proto by mohl leckdo nabýt dojmu, že se i on může stát copywriterem. Což by ovšem nakonec nebylo reálné a úspěšné.

Ono totiž není psaní jako psaní. A není tedy ani copywriting jako nějaké to pisálkovství. A to, že někdo poskládá dohromady nějaký článek, ještě není ani zdaleka copywriting. K tomuto se totiž vztahují i další záležitosti, jež se nemohou opomíjet a jež dělají z takových skutečně kvalitních obsahových a reklamních článků něco, co pomáhá webům z pohledu internetových vyhledávačů.

Texty musí v první řadě zaujmout. I když to není samo o sobě pro SEO zase až tak zásadní, bez atraktivity to u článků nejde, protože bez toho, že se do nich někdo začte, se toho moc nedokáže, a i vyhledávače určitým způsobem texty posuzují, hodnotí a přikládají jim určitou váhu. U textů využitelných při copywritingu je tak důležitá třeba i jejich délka, i jejich struktura, i téma, i využitý slovník odpovídající požadavkům cílové skupiny, jež se má oslovit. O pravopisu ani nemluvě. A aby text co nejlépe zaujal, je potřeba vlastně i to, aby tu byl atraktivní nadpis a úvod, na čemž záleží, zda se někdo do čtení pustí nebo ne.

A pak to chce u copywritingu vědět i to, jak v podobných textech aplikovat klíčová slova, jak sem vkládat případné zpětné odkazy a kdy a kde takové texty publikovat. A jenom ten, kdo to ovládá, je potenciálně úspěšným copywriterem.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol