Kdo bude v e-shopu nakupovat?

Ohodnoťte post

Pokud se má v soukromém podnikání na internetu (stejně jako i v reálném světě) zabodovat, nemůže si provozovatel myslet, že to spraví jenom jeho web a utracení peněz za propagaci. Jak je totiž známo, chce každý z lidí něco trochu nebo i naprosto odlišného, a podnikatel si tak musí ujasnit, koho chce a potřebuje oslovit. Protože nabízet někomu něco, co tento nechce, je logicky naprosto zbytečné, stejně jako je hloupé promrhat šanci tím, že se někomu nenabídne to pravé.

A tak je nezbytné v první řadě poznat zákazníky, kteří tu jsou žádoucí. Na což se ale v internetovém obchodování nejednou zapomíná, což je závažný nedostatek.

Je tedy určitě potřeba ujasnit si, jaké problémy, touhy a potřeby zákazníci mají, aby se právě tyto dařilo v maximální možné míře plnit s cílem na tom vydělat. Je třeba se vcítit do pozice takových zákazníků, do jejich smýšlení, a na základě tohoto pak zákazníky oslovit, aby zareagovali tak, jak zareagovat mají.

Je tedy třeba vědět, co si kladou zákazníci za svůj cíl, proč tohoto chtějí dosáhnout. A k tomuto účelu je v první řadě vhodné využít data, jež už jsou k dispozici. Dá se tak například na základě analýzy objednávek posoudit průměrná hodnota takových objednávek, jejich sezónnost a některé další skutečnosti, užitek pak přináší i nástroj Google Analytics dokumentující návštěvnost webu takového obchodníka.

Dále se pak hodí třeba údaje z Google Search Console, ukazující, co zákazníci v souvislosti s určitým webem na internetu hledají, a informace vycházející z požadavků ze zákaznického servisu.

Ovšem lze se také zákazníků přímo zeptat, a to třeba formou dotazníků nebo individuálních rozhovorů na téma, proč si zákazníci zvolili zrovna uvedené zboží, proč nakoupili zrovna tam a tam apod.

Nic z toho sice samo o sobě neposkytne dokonalý návod, jak e-shop provozovat, ale přesto je to významná pomoc pro každého, kdo chce v internetovém podnikání uspět.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol