Kdo je to copywriter?

Ohodnoťte post

Copywriting se stal už dávno nedílnou součástí optimalizace pro internetové vyhledávače. A protože texty, jež slouží při optimalizaci, nejsou jenom tak nějakými obyčejnými texty, které dokáže napsat kdokoliv, mohou se mu skutečně úspěšně věnovat jenom lidé, kteří této problematice dostatečně rozumí.

A jak se člověk copywriterem stane? Pochopitelně záleží na tom, jak se hodlá této činnosti věnovat. Je totiž možné působit i na volné noze, i pod nějakou agenturou, případně je možné nechat se zaměstnat i od nějaké firmy, pro kterou pak takový člověk píše vše, co je této potřeba. Ale zatímco se může stát nezávislým copywriterem kdokoliv (i když samozřejmě u někoho, kdo neovládá toto řemeslo, jde o činnost, kterou se zřejmě nakonec nedokáže uživit), všude jinde je potřeba nejprve prokázat určité kvality, aby tu dotyčného byli ochotni zaměstnat.

Takové kvality ale lidé automaticky nemají, ty se musí získat, k těm se musí člověk propracovat, tedy hlavně propsat. A pokud tedy potkáváme copywritery, pak jsou to v zásadě lidé tří typů. Ti působící na volné noze, ti pracující výlučně pro některou konkrétní firmu a ti pracující pro některou z agentur. A ať jsou tito jacíkoliv, mají v případě svých nesporných kvalit vliv i na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Protože jsou to i kvality zveřejněných textů, i v nich obsažená klíčová slova a zpětné odkazy, i další kvality, co spolurozhoduje o tom, zda se nějaký web dokáže prosadit v internetových vyhledávačích, zda tu dokáže zaujmout dostatečně zajímavou a navštěvovanou pozici.

A proto je copywriting důležitý. A neměl by se v žádném případě podceňovat. Protože napsat nějakých pár slov či vět dokáže pomalu každý nedouk. Ale vytvořit text, který by zaujal i lidi, i internetové vyhledávače, to už není žádná hračka. A jenom s využitím kvalitního copywritingu se zaboduje.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol