Kdy je web dokonalý?

Ohodnoťte post

Ten, kdo chce, aby jeho web náležitě zapůsobil na uživatele internetu a přinesl kýžený efekt, musí rovnou zapomenout na to, že by se spokojil jenom s nějakým tím laciným pozlátkem. Jistě, to, co je považováno za nejlíbivější, tedy dejme tomu obrázky, fotografie, pestré barvy a podobně, sice také může sehrát určitou roli, ale rozhodně to není přesně to pravé, s čím by ten, kdo nabízí zboží, služby či jiné věci, zabodoval. Jsou tu i daleko důležitější faktory, jež u webů rozhodují o jejich (ne)úspěších.

V potaz tu je třeba vzít i nejeden další ohled.

  1. Nezbytné je kupříkladu zvolit si takovou doménu, jež je pro daný úkol, jenž má být splněn, nejideálnější.
  2. Vzhled webu, jenž má být provozován, pak musí odpovídat konkrétním potřebám, jež mají být naplněny. Důležitými faktory jsou tu tedy grafika, rozlišení, ale také logotyp a podobně.
  3. Takový web musí být rovněž snadno zapamatovatelný, aby se uživateli vybavil, kdykoliv je tohoto zapotřebí.
  4. Informace, jež jsou zde zveřejněny, musí být současně aktuální, dostatečně relevantní a atraktivní, zároveň však i pravdivé. Lež má jak známo krátké nohy a daleko se s ní neujde. Na rozdíl od webu důvěryhodného už na první pohled.
  5. Na webu pak musí být takové informace, stejně jako i další prvky, optimálně rozmístěny, a to tak, aby odpovídaly jak potřebám uživatelů, tak i internetových vyhledávačů. Navigace zde musí být optimální, konzistentní a samo sebou i plně funkční.
  6. Web musí být technicky natolik dokonalý, aby se kvalitně a dostatečně rychle zobrazoval v nejrůznějších prohlížečích, aby vyhovoval jak počítačům, tak i mobilním telefonům a dalším internet využívajícím zařízením.
  7. Nezbytný je tu třeba i kvalitní HTML a CSS kód.

Web tedy musí být přehledný, funkční, naplněný ideálním obsahem a v dalších ohledech odpovídající potřebám vyhledávačů a uživatelů. Jen tak je zaručeno, že splní své poslání.

A proto je tak důležité vsadit na SEO. Tedy na způsob, jak odborně odstranit vše, co by tu mohlo být potenciálně na škodu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol